احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

استاد دروس عالی حوزه علمیه گفت: رابطه آیت‌الله مصباح با مقام معظم رهبری بسیار صمیمی بود و رهبری انقلاب نیز ایشان را تأیید کردند و خود آیت‌الله مصباح می‌گفتند "ما ولایت فقیه را مطیع هستیم و اطاعت می‌کنیم.
مصطفی کواکبیان درمورد احتمال همکاری علی لاریجانی با اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده گفت:خیلی خوب است که آقای لاریجانی خودش یک حزب تشکیل دهد و به فعالیت حزبی روی بیاورد که در ‌این ‌صورت خواهد توانست نیروهای حزبی خود را در این ساختار ساماندهی کند.
محمود صادقی نماینده سابق اصلاح طلب در مجلس شورای اسلامی به اظهارات اخیر سخنگوی شورای نگهبان واکنش نشان داد.
دولت ندبیر دولت اعتدال نیست بلکه همان دولت اصلاحات است؛

کدام هم‌تیمی‌های میرحسین وارد دولت روحانی شدند؟

آیا به فرض اگر موسوی می‌توانست پیروز رقابت‌های انتخاباتی سال 88 شود، چه نتیجه‌ای غیر از همین که دولتمردان روحانی چهار و هفت سال بعد گرفته‌اند، می‌گرفت؟ هدف از این ادعا که موسوی در صورت انتخاب شق‌القمر می‌کرد، چیست؟
رییس پدافند غیرعامل کشور:

۹ دی قله بیداری و بصیرت مردم است

رییس پدافند غیرعامل کشور در پیامی با گرامیداشت ۹ دی تاکید کرد: این روز، قله بیداری و بصیرت مردم و نمادی الهام‌بخش در دشمن‌شناسی، زمان‌سنجی و سلحشوری ملت ایران در دفاع از انقلاب اسلامی و مظهر افشای ماهیت تهدیدات نرم دشمن است.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: جهانگیری نامزد می شود تا نشان دهد اصلاح طلبان همچنان پای کار موضوع «انتخابات» در کشور هستند. یعنی تنها راه حل گشایش سیاسی در کشور را صندوق رأی می بینند.

معاون سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه بر اساس گفتمان مقام معظم رهبری، هدف نهایی، «خنثی سازی تحریم ها» و هدف عملیاتی «رفع تحریم ها» است، افزود: این گفتمان و هدف گذاری کاملاً واقعی است، اما برخی تلاش می کنند با دوگانه سازی های کاذب، از این دو مساله اهداف دیگری را دنبال کنند.
نایب رئیس مجلس گفت: باید معیارهای رجال سیاسی و مذهبی در انتخابات ریاست جمهوری به صورت دقیق مشخص شود و این موضوع منجر به دقیق شدن رد کاندیداهای ریاست جمهوری می‌شود.
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات در بیانیه‌ای، خواستار توقف فرایند تصویب نهایی مصوبه کاهش اختیارات نهاد شوراها توسط مجلس یازدهم و تلاش برای اصلاح آن از سوی فقها و حقوقدانان شورای نگهبان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی شد.
نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز (یکشنبه) قانون انتخابات ریاست جمهوری را به گونه‌ای اصلاح کردند که همه اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام و همه اعضای شورای عالی امنیت ملی می‌توانند در این انتخابات ثبت‌نام کنند.
رییس مرکز توسعه دولت الکترونیک وزارت کشور با اشاره به اقدامات وزارت کشور برای برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در شرایط همه گیری بیماری کرونا، گفت: در حال نهایی کردن اپلیکیشنی هستیم تا افراد از طریق آن ثبت نام کنند و فقط کد رهگیری خود را به بخشداری یا فرمانداری ارائه داده و فرایند ثبت نام خود را تکمیل و نهایی کنند. این اپلیکیشن جهت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری نیز قابلیت بهره برداری دارد.