احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

مدیر مسئول روزنامه اصلاح طلب ابتکار با تاکید بر اینکه دولت حسن روحانی آبرویی برای اصلاح‌طلبان نگذاشته است، نوشت: هیچ دولتی مانند این دولت این هنر را نداشت که ۲۵میلیون رأی را در عرض چند ماه به دو، سه میلیون برساند.
صداوسیما معرفی کرد؛

کاندیداهای مطرح انتخابات ۱۴۰۰

صداوسیما در یک بخش خبری به بررسی نامزدهای احتمالی سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خرداد ۱۴۰۰ پرداخت و این افراد را خواهان حضور در این دوره از انتخابات معرفی کرد.
عضو شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: آقای روحانی در سال 92 صریحاً در رسانه ملی اعلام کردند که شعار دولت تدبیر و امید نجات اقتصاد ایران است و حال باید از ایشان سوال کرد در این هشت سال با اقتصاد ایران چه کرده اید و به کدامیک از این 20 وعده اقتصادی تان عمل نموده‌اید.
احمدی نژاد در صدر داده های تولید شده در توییتر و تلگرام قرار گرفت.
عبدالرضا داوری در توئیتی نوشت: از سال ۱۳۹۱، محمود احمدی نژاد، یک رابط و پیام رسان ثابت با خاندان رفسنجانی دارد که پیام طرفین را منتقل می کند.
سخنگوی سایق وزارت خارجه و نامزد انتخاباتی سیزدهمین دوره ریاست جمهوری شب گذشته در ارتباط تصویری اینستاگرامی با پرسون به سوالات و ابهامات موجود در ساختار وزارت خارجه پاسخ داد.
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی در پاسخ به سوالی گفت: خیلی از کسانی که احمدی نژاد را می‌کوبند به خاطر کار‌های خوبش می‌کوبند، من طرفدار احمدی نژاد نیستم و بیش از یک سال است که او را ندیده‌ام.
سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان خبر داد؛

ارسال نامه به نامزدها برای ارائه برنامه انتخاباتی

سخنگوی شورای وحدت اصولگرایان گفت: برای آقایان قاضی زاده هاشمی، سعید جلیلی و علی نیکزاد برای حضور در شورای وحدت و اعلام برنامه انتخاباتی، نامه ارسال شده است.
آغاز سده جدید، انتخابات ریاست‌جمهوری پیش‌رو و اراده همگانی برای «مانع‌زدایی» از مسیر اقتصاد، امید به تحول اقتصادی را زنده می‌کند، تحولی که نیازمند تغییرات اساسی در سازوکارهای اقتصادی کشور است. اما سوال اساسی این است که مهم‌ترین اصلاح اقتصادی که می‌تواند مبدأ تحول اساسی و محور اصلاحات بعدی باشد، چیست؟
عضو گیلانی شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی؛

اجازه ندهیم مدیران غیربومی، بدون عملکرد و ناموفق به گیلان بیایند

عضو گیلانی شورای مرکزی حزب جمهوریت ایران اسلامی گفت: در طول دولت تدبیر و امید ما دو مدیریت بومی و غیربومی را تجربه کردیم، چگونه است افرادی که در استان های خود عملکرد خاصی نداشتند، به گیلان بیایند فقط جهت پر کردن رزومه خود!؟ مظلوم واقع شده ایم و دلسوزان گیلانی روزه سکوت را در پیش گرفتند اما این شایسته مردم استان ما نیست.