احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

همتی پیش از آغاز مناظره :

قهر مردم با صندوق مهم‌ترین رقیب من است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: قهر مردم با صندوق مهمترین رقیب من است ولی اگر مردم قهر خود با صندوق را کنار بگذارند من رقیبی ندارم.
قاضی زاده هاشمی پیش از آغاز مناظره:

صدای جوانان، زنان و سربازان هستم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: من صدای جوانان، زنان و دختران، سربازان، آسیب دیدگان از بورس هستم.
زاکانی پیش از آغاز مناظره:

رقیب من فساد و ناکارآمدی است

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت که رقیب من فساد، ناکارآمدی، قبیله سالاری و غیرشایسته سالاری است. ان شاءالله بتوانم حق ملت را بگیرم.
مهرعلیزاده پیش از آغاز مناظره:

رئیسی رقیب من است

محسن مهرعلیزاده رقیب خود در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری را ابراهیم رئیسی معرفی کرد.
ابراهیم رئیسی پیش از آغاز مناظره:

باید داوری را به عهده مردم گذاشت

کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:ایجاد یک تحول در حوزه اجرایی کشور بسیار ضروری است.
همتی چهار شوکی که منجر به صعود دلار شد را اینگونه نام برد "ماجرای بنزین و آبان 98؛ بازگشت به لیست سیاه FATF، کرونا و اختلال صادرات، قرار گرفتن باقی بانک‌ها در تحریم‌های ثانویه."
معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: آن کسی که می‌گوید در انتخابات شرکت نکنید به دنبال نابودی کشور است و اگر مردم پای صندوق نیایند باید تابع تصمیمی باشند که توسط دیگران برای آنها گرفته شده است.
کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه روزهای باقیمانده تا روز انتخابات مهم است، گفت: ممکن است مناظره‌ها تاثیر زیادی در تعداد شرکت‌کنندگان نداشته باشد اما در شکل‌گیری افکار همان کسانی که می‌خواهند شرکت کنند، موثر است.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در توییتر نوشت: دولت در سایه دیگر در سایه نیست آفتاب بر آن تابیده و مشخص است چه کسانی چوب لای چرخ مملکت می‌گذارند.
تبلیغات سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حالی آغاز شده است که از میان هفت کاندیدا، هیچ نام و سابقه‌ای برای مردم ناآشنا نیست اما گویا برخی آقایان بر روی حافظه ضعیف مردم حساب باز کرده و حالا حرف‌هایی خلاف آنچه عمل کرده‌اند، ارائه می‌کنند.

یادداشت/مقام معظم رهبری در سخنرانی خرداد ماه سال ۹۲ به نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری توصیه هایی فرمودند: جوری وعده بدهید که چنانچه آن وعده را بعداً به رخ شما کشیدند، مجبور نباشید تقصیر را گردن این و آن بگذارید که نگذاشتند، نشد.
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در حاشیه مراسم تجدید بیعت با آرمان‌های امام خمینی (ره) در حرم مطهر و در جمع خبرنگاران گفت: «خط امام (ره)، خط دلدادگی به خدا و توجه به مردم و رفع دغدغه‌های آنان است.»