احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

نامزدهایی که همه خود را مدعی نجات کشور می‌دانستند و پدر علم اقتصاد ایران، چرا در مورد وضعیت کرونایی کشور حرف نزدند؟
تحصیلات عالیه آیت‌الله رئیسی که در خارج از ساعات اداری و در روزهای غیراداری و احیاناً با استفاده از مرخصی ساعتی و روزانه انجام شده فاقد اشکال قانونی بوده و یک ارزش محسوب می‌گردد.
بسیاری از کاربران به این نکته اشاره کردند که رئیسی در حالی از حضور در فضای مجازی می گوید که پیشتر تلاش هایی در قوه قضائیه برای فیلترینگ اینستاگرام صورت گرفته است.
جمعی از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و دفاع مقدس قم ضمن تشکر و حمایت از مواضع علیرضا زاکانی نماینده مردم قم در مجلس و کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، از وی خواستند تا پایان رقابت‌ها در میدان حاضر باشد و مانع بازی‌های زبانی و فرار مسببین وضع موجود از پاسخ‌گویی شود.
حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی تأکید کرد: نباید «جمهوریت» لطمه بخورد و به همان اندازه که اسلام برای ما مقدس است، جمهوریت هم رکن بزرگی برای حکومت اسلامی است. لذا باید به این هم توجه داشت و البته این را هم بدانیم که اگر «جمهور» برود اسلام هم لطمه می بیند و حکومت اسلامی هم باقی نمی ماند.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی به مناسبت شهادت امام صادق (ع) در مدرسه عالی شهید مطهری به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه خانواده ام اشک ریختند که وارد عرصه انتخابات وارد نشو، ولی به آنان گفتم تکلیف من چیز دیگری است، در واکنش به اتهاماتی که به او زدند گفت: قرار نیست با تهمت و افترا متوقف شویم و با کمک مردم پیش خواهیم رفت.
یادداشت میهمان؛

پنج در برابر2

یادداشت/ به‌نظر می‌رسد 5 نفر از هفت کاندیدای موجود، به صورت جدی در انتخابات ورود نکرده و نقش کاندیدای پوششی را دارا هستند.

یک استاد دانشگاه معتقد است که به مجری مناظره‌ها در کشور ما اجازه داده نمی‌شود تا نقش چالشی ایفا کند و اساسا این مجری فقط اعلام زمان‌ها و پرسش‌ها را بر عهده دارد.
احمدرضا دلیران فیروز رییس کارگروه ورزش شورای وحدت اصولگرایان:

راهبرد اصلاح طلبان تخریب آیت الله رئیسی است/محاکمه همتی و جهانگیری مطالبه مردم است

رییس کارگروه ورزش شورای وحدت اصولگرایان با اشاره به برگزاری اولین مناظره انتخابات ریاست جمهوری گفت: متاسفانه در اولین مناظره شاهد بداخلاقی شدید نامزدهای جریان اصلاح طلب آقایان همتی و مهرعلیزاده نسبت به نامزدهای جبهه انقلاب و بالاخص نسبت به آیت الله رییسی بودیم که نشان داد اصلاح طلبان برای کسب منافع باندی و جناحی خود قائل به رعایت هیچگونه حریم اخلاقی نیستند و مرزی برای زدن تهمت و تخریب ندارند.
شنیده ها حاکی از آن است جمعیت زاگرس نشینان ایران اسلامی که در دوره های گذشته انتخابات نیز کرسی های زیادی را به خود اختصاص داده است، در اوایل هفته آتی اقدام به ارائه لیست انتخاباتی در پایتخت خواهد کرد.
سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: مردم در این انتخابات خیلی دقیق‌تر شدند و اگر کاندیدایی بتواند تصویری روشن و عملیاتی از آینده رسم کند، تنها در این صورت به او رأی می‌دهند.
قبل از برگزاری اولین مناظره ریاست جمهوری مطرح شد؛

رقیب من چه کسی است؟

هفت نامزد انتخابات ریاست جمهوری قبل از برگزاری اولین مناظره خود به سوالی مشترک که چه کسی را رقیب خود می دانید پاسخ دادند.