قالیباف و جلیلی؛ نامزد نهایی انتخابات/ ادعای یک اصولگرا درباره سیدمحمد خاتمی و جبهه اصلاحات

دبیرکل حزب سبز ایران گفت: در میان نیروهای انقلاب به نظر می‌رسد در نهایت آقایان قالیباف و جلیلی به عنوان نامزدهای نهایی این جبهه معرفی شوند.
تصویر قالیباف و جلیلی؛ نامزد نهایی انتخابات/ ادعای یک اصولگرا درباره سیدمحمد خاتمی و جبهه اصلاحات

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین کنعانی مقدم، دبیرکل حزب سبز ایران و فعال سیاسی اصولگرا، درباره عبور جبهه اصلاحات از برخی نامزدهای انتخاباتی که پیش‌تر مورد حمایت این حزب بودند، گفت: در حال حاضر مشخص نیست رهبری جبهه اصلاحات به دست چه کسی است و این که آیا آقای خاتمی رهبری این جبهه را برعهده دارد نیز با ابهام همراه است. چرا که شاهد تناقض‌های زیادی در حرف‌های ایشان هستیم‌.

وی ادامه داد: آقای خاتمی در انتخابات گذشته اعلام کردند که جبهه اصلاحات درآن انتخابات حضور نخواهد داشت و آن را قبول ندارد. در انتخابات پیش رو نیز ایشان شرط و شروطی مشخص کردند. برخی از چهره‌های اصلاح‌طلب مثل آقای شریعتمداری و کواکبیان نیز در جلسه‌ای که ایشان ترتیب داده بود، حضور پیدا نکردند. به نظر می‌رسد اصلاح‌طلبان درحال انجام یک نمایش سیاسی هستند تا شورای نگهبان را در موضوع تایید و رد صلاحیت‌ها به چالش بکشند. اعضای جبهه اصلاحات خودشان نیز می‌دانند که مردم به نامزدهای آنان تمایلی ندارند و انتخابات گذشته نیز این موضوع را به خوبی نشان داد.

دبیرکل حزب سبز ایران در پایان درباره گمانه زمانی‌های انتخاباتی در میان نامزدهای نهایی نیروهای انقلاب گفت: در میان نیروهای انقلاب نیز به نظر می‌رسد در نهایت آقایان قالیباف و جلیلی به عنوان نامزدهای نهایی این جبهه معرفی شوند.

منبع: ایسنا

681669