دفاع تمام قد حسین شریعتمداری از قالیباف و حمله به رائفی پور

کیهان در سرمقاله امروز به جنگ بین اصولگرایان در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم پرداخته است.
تصویر دفاع تمام قد حسین شریعتمداری از قالیباف و حمله به رائفی پور

به گزارش سایت خبری پرسون، حسین شریعتمداری در کیهان نوشته است:

به آنچه این روزها در میان برخی از جریانات انقلابی می‌گذرد، نیم نگاهی بیندازید! چه می‌بینید؟ تخریب هواداران یک کاندیدا علیه نامزد دیگری از همین طیف و تهمت و تخریب متقابل از آن سوی به این سوی! هرطیف نیز نامزد خود را قدیس و برحق و طرف مقابل را بیرون از این دایره معرفی می‌کند! و در همین حال رسانه‌های وابسته به دشمنان بیرونی و برخی از دنباله‌های داخلی آنها با چه آب و تابی این بده بستان‌های ناپسند را پوشش می‌دهند و با دُمشان گردو می‌شکنند!

در سرمقاله کیهان که آشکارا علیه رائفی پور و تمام قد در حمایت از قالیباف نوشته شده آمده است: به جرأت و با اطلاع می‌توان گفت که این حرکت زشت و پلشت و دشمن‌پسند فقط از سوی برخی از مدعیان هواداری (تاکید می‌شود مدعیان هواداری و نه هواداران واقعی‌) این یا آن کاندیدا در جریان است و بدیهی است که طرفداران واقعی و نامزدها از این جرگه بیرونند بنابراین انتظار آن است و انتظاری خدا پسندانه و قانونمدارانه نیز هست که نامزدها به صراحت از تهمت‌زنندگان اعلام برائت کنند و آنها را - که عده‌ای قلیل هم هستند- دعوت به رعایت اخلاق کنند و اگر از این حرکت پلشت دست نکشیدند در ادعای هواداری آنها تردید کرده و آنان را از خود برانند.

بدون کمترین ابهام و تردیدی می‌توان گفت؛ عده اندک و کم‌شماری از مدعیان هواداری این یا آن کاندیدا که زبان و قلم به تخطئه و تخریب کاندیدای دیگر می‌چرخانند، نمی‌توانند و باور کردنی نیست که خود را تابع رهبر معظم انقلاب بدانند!

شرایط کنونی جهان اسلام و آوردگاه میان اسلام با پرچمداری جمهوری اسلامی ایران و استکبار جهانی با میدان‌داری آمریکا و صهیونیست‌ها یادآور این حکایت از زبان سعدی است و هشدار به افراد یاد شده که، آب به کدام آسیاب می‌ریزید؟!

منبع: کیهان

681670

نظرات شما ( 1 نظر )

بهرام مهتدی |
یکشنبه 20 خرداد 140313:11
از اینجور دروغ بافی های آشکار شرم کنید. کجای یادداشت حاج حسین شریعتمداری اسمی از قالیباف یا رائفی پور برده شده یا کوچکترین نشانی از این دو نفر دارد که چنین عنوان کذبی به لجن پراکنی خود میدهید؟ اتفاقی هم نیست که لبه تیز حمله کیهان متوجه همین کذابی های منافقانه امثال شماست.