احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

اگر طعنه‌های تند و‌ سخنان محمد جواد اردشیر لاریجانی دربارۀ «‌آقایی که با فوکو و لاکان صبحانه می‌خورد و از خشونت قدسی سخن می‌گوید» متوجه آیت‌الله سید مصطفی محقق‌داماد  نیست، پس دربارۀ کیست؟

«روزها کوشم و شب نخوابم، پاس می‌دارم از انقلابم» که شهدا مأموریت خود کرده بودند را از یاد برده‌ایم؟ آیا سکوت بس نیست؟ و برای سکوت‌مان پاسخی برای خدا آماده کرده‌ایم؟
کیهان در سرمقاله خود با اشاره به اغتشاشات ماههای اخیر نوشت:همان تفکر شروری که تقلب را در انتخابات 88 بهانه می‌دانست و اصل نظام را نشانه رفته بود، این بار هم زن، زندگی و آزادی را بهانه حمله به کانون‌های قدرت ایران و در رأس آن رهبری معظم انقلاب اسلامی قرار داده است.
یک حکمرانی نو و خوب مشخصا ویژگی های متعددی دارد اما اساسی ترین نکته آن بازگشت به عمل به قانون اساسی است و برای رسیدن به حکمرانی نو اساسا باید به تمامی بندهای قانون اساسی عمل کرد.
انقلاب اسلامی در دنیایی شکل گرفت که دوقطبی شرق و غرب وجود داشت. برای همین شعار آن هم نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی بود. الان انقلابی‌های ما یا به غرب عالم نگاه می‌کنند یا به شرق عالم. با همین نوع نگاه و رفتار، عده‌ای به شهید مطهری حمله می‌کردند که خانه‌اش بالای شهر است.
این چه دنیایی است که زمستان، شده همان زمستان بیت شعر زمستان اخوان ثالث «زچشم دوستان دور یا نزدیک مسیحای جوانمرد من!/ ای ترسای پیر پیرهن چرکین/ هوا بس ناجوانمردانه سرد است... آی»
گروه هکری عدل علی در روزهای اخیر اعلام کرده است که توانسته به ایمیل‌های نازنین بنیادی از چهره‌هایی که سازمان جاسوسی امریکا به عنوان اپوزیسیون ضدایرانی مطرح کرده است، دست یابد.
عزت الله ضرغامی نوشت: ۷۰ ماه سابقه جبهه داشت. در چهارسالی که معاون آقای شمخانی بودم، رفاقت صمیمی و نزدیکی با هم داشتیم. در اردوی آموزشی مدیران، با هم سخنرانی داشتیم!
واعظی در واکنش به اینکه در دولت روحانی هم تحریم‌ها بودند اما به عقیده کارشناسان در آن زمان در مقطعی شاهد رشد اقتصادی بودیم تصریح کرد: این موارد به سیاست‌ها بستگی دارد سیاست‌های آن زمان با سیاست‌های فعلی تفاوت دارند.