احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

از دست راست جلیلی و کاندیداهای پوششی تا گاندوساز، مدیر شبکه سه و ...

آقای جلیلی؛ اسم خواستید؟ بفرمایید این هم اسامی حمله کنندگان و حامیان «حمله به سفارت انگلیس»

در هر دو مناظره بین پزشکیان و جلیلی ماجرای حمله تندروها به سفارت خانه ها مطرح شد، اما سعید جلیلی زیر بار حضور حمله کنندگان به سفارتخانه در ستادش نرفت، شاید مرور اسامی برخی از حاضران در حمله به سفارت انگلیس و حامیان بیرونی آنها خالی از لطف نباشد
یک فعال اصولگرا می گوید: لاریجانی می‌توانست ظرفیت‌سازی کند و موج جدیدی را در جامعه ایجاد کند و بین اصلاح‌طلبان و اصول‌گرایان، جریان جدیدی را بنیان بگذارد. در ابتدای امر شاید خیلی با اقبال مواجه نمی‌شد، اما طبیعی است که به تدریج می‌توانست یک جریان جدیدی را رقم بزند، اما متأسفانه این قضایا با ارزیابی شورای نگهبان متوقف شد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه مرحله‌ی دوم انتخابات ریاست‌جمهوری خیلی مهم است، فرمودند: این‌که تصور شود کسانی که در دور اول رأی ندادند مخالف نظام هستند، برداشت کاملاً اشتباهی است.
سازمان صدا و سیمای پُر شده از اطرافیان سعید جلیلی در دو مناظره بین این کاندیدا و رقیبش مسعود پزشکیان سنگ تمام گذاشت و مجری مناظره تمام قد جور کاندیداهای پوششی دور اول را کشید تا برادر سعید تنها نباشد.
امام جمعه اصفهان با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و نیروهای خوب ورزشی در اصفهان و لزوم بکارگیری این نیروها در بدنه ورزش استان گفت: در اصفهان افراد و نیروهای خوبی داریم و باید از این نیروها استفاده کنید، لذا باید در انتخاب افراد فکر کرد.
اکنون ما در آستانه انتخابات رئیس جمهور (سکاندار دولت آینده) قرار گرفته‌ایم و پرسش اساسی مردم این است، کدام نامزد آینده را با محوریت تحول‌خواهی و ترمیم کاستی‌های دولت گذشته محک می‌زند.