احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

شبکه دولتی انگلیس که پاییز سال گذشته، نقش ویژه‌ای در تحمیق مخاطبان برای آشوب‌افکنی داشت، اعتراف کرد آنچه در اغتشاشات رخ داد، هیچ شباهت و نسبتی با سرنگونی نداشت و خیال براندازی بیشتر یک ذهنیت بود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس: منظور، خاندوزی، و فرزین تیم منسجم اقتصادی هستند

اختلاف‌های محسن رضایی با منظور رئیس سازمان برنامه؛ دلایل خروج از کابینه

دوستان باید در رفتارهای خود تجدید نظر اساسی کنند و بهتر است به‌عنوان مشاور، تجربیات خود را مطرح کنند.اگر اینها در ویترین جامعه باشند باعث می شوندکه جوانان ما نسبت به آینده ناامید شوند.
روزنامه جمهوری اسلامی به نامه رئیس ستاد اقامه نماز خطاب به رئیس جمهور درباره ایحاد ساختار سازمانی برای ترویج نماز و در نظر گرفتن طرح و بودجه برای کارهای فرهنگی واکنش نشان داد.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اصلاح‌طلبان قطعاً در انتخابات مجلس دوازدهم شرکت نمی‌کنند و لیست نمی‌دهند لذا فضای انتخاباتی مجلس دوازدهم یکدست است و تفاوتی ندارد که حسن در حوزه انتخابیه کشور داشته باشد و یا حسین.
بررسی ادعاهای کدیور و BBC در گفتگوی ویژه با علی مطهری

اگر شهید مطهری زنده بود نظراتش درباره حجاب را تغییر می‌داد؟

آنچه شهید مطهری در کتاب « مسئله حجاب» در خصوص وجوب حجاب بیان کرده‌اند مبتنی بر دلایل متقنی است که از کتاب و سنت گرفته شده است و بعید است که اگر در قید حیات بودند این دلایل را کنار می‌گذاشتند. لذا معتقدم اگر شهید مطهری الآن هم بودند نظر‌شان همان بود.
میرلوحی گفت: می‌بینید که تاکنون شورای نگهبان چه برخوردی با انتخابات داشته و مجلس فعلی محصول شورای نگهبان است. اگر بنا است به فرمایش رهبری برگردیم و انتخابات به مفهوم واقعی کلمه آزاد، رقابتی و سالم شود، به نظر می‌آید فعلا محل آن شورای نگهبان است؛ اگر این مصوبه تبدیل به قانون شود باید بگوییم که این آقایان فاتحه انتخابات را خوانده‌اند و محلی برای انتخابات رقابتی و آزاد باقی نگذاشته‌اند.
برادرجان اگر در خلوص و اعتقادات انقلابی شما ذره‌ای تردید داشتم هیچوقت مورد خطاب قرارتان نمیدادم. جناب آقای میرسلیم با یک دنیا تاسف امتیازات ما به حساب خودمان و خطاها و اشتباهاتمان به پای انقلاب و رهبری نوشته می‌شود و چه سنجش ناجوری است این رفتارهای کج.
چرا آقای رئیسی، علی باقری کنی را همراه خود به ونزوئلا، نیکاراگوئه و کوبا نبرد تا نشان دهد سه-چهار کشور اروپایی مثل آلمان، فرانسه و انگلیس همه عالم نیستند و می توان مسائل بین المللی را با همان سه کشور آمریکای لاتین حل و فصل کرد؟
روحانی یک بذری بود که در گلخانه هاشمی رفسنجانی پرورش پیدا کرد و خود هاشمی هم به این مساله اذعان داشت که آقای روحانی رأیی نداشت و با حمایت او رئیس‌جمهور شد.
ترکیب چند عامل موجب پدیده انتخابات سال ۱۳۹۲ شد. شکل‌گیری امید در میان مردم و فعالان سیاسی در کنار اعتماد مردم به کارایی انتخابات و تن دادن آگاهانه یا ناآگاهانه نظام سیاسی به تبعات و نتایج این وضعیت و امید بود. هر گاه این شرایط رخ دهد قطعا انتخاباتی مهم و باشکوه را تجربه خواهیم کرد.