احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش مشارکت حداکثری و حضور در انتخابات را موجب خنثی‌سازی راهبرد دشمن دانست و گفت: شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و نوعی جهاد است و پشتوانه‌ای قوی برای دولت آینده محسوب می‌شود.

قراردادن طیفی از مردم که رغبت به مشارکت ندارند در دسته معارضان نظام، یقینا مغالطه‌ای آشکار است، اما کم توجهی به دلسردی آنان نیز حتما خطاست. با کاهش مشکلات اقتصادی، رفع علل کاهش مشارکت که مفصلا ذکر شد و همچنین احیای امید و اعتماد در کشور، حتما مشارکت افزایش چشمگیری خواهد داشت و این مسئله دلسردی مقطعی از مشارکت، یقینا قابل حل است.

«آقای دکتر رنانی عزیز آسیب دیدگان اعتراضات ۱۴۰۱ همانند تمام آسیب دیدگان حوادث و تمام محرومان و مستضعفان این کشور همچون خانواده من هستند و خود را موظف می‌دانم برای استیفای حقوقشان تلاش کنم.»
موضوع کتاب «سال‌های شیدائی» بررسی سیر تحول هنر تئاتر در یکی از شهرهای مذهبی ایران، کاشان است. این کتاب خاطرات محسن خسروی، یکی از فعال‌ترین هنرمندان عرصه تئاتر در کشور است.

آیت‌الله سید احمد علم الهدی با تأکید بر ضرورت مشارکت مردم در دور دوم انتخابات اظهار کرد: امروز مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات به‌عنوان تصویر روشنی از مردم‌سالاری دینی است. در این باره، نکته‌ای که همه باید به آن توجه داشته باشیم، این است که اصولاً مردم‌سالاری تأسیس مدرنیسم نبود چون بعضی‌ها خیال می‌کنند مبدأ مردم‌سالاری دین از مدرنیته بوده است.

فعال سیاسی چهارمحال و بختیاری با دعوت از آحاد مردم برای شرکت در انتخابات روز جمعه، گفت: مشارکت بالا و حداکثری در انتخابات ضامن امنیت پایدار در کشور و دفع هجمه‌های دشمن است.

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۷ تاکید کرد: به استناد ماده "۳۳" قانون انتخابات ریاست جمهوری، خرید و فروش آراء، تهدید و تطمیع، رای دادن با مدارک هویتی جعلی، جرم است.

بوربور گفت: با هر رای و اختلافی هر شخصی از نامزد‌ها رای بیشتری بیاورد رئیس جمهور این کشور است و بایستی به او احترام گذاشت و با او همکاری کرد.