احزاب و شخصیت ها

آخرین و مهمترین خبرهای احزاب را بدون جهت گیری و جناح بندی خاص در صفحه احزاب رسانه مستقل پرسون بخوانید.

موفقیت‌های دولت انقلابی نشان داد که مدعیان اصلاحات به دروغ مدعی بودند که اقداماتی مانند تجارت خارجی، واردات واکسن و در مجموع پیشبرد امور کشور منوط به برجام و FATF است.
اصلاح‌طلبان تصور می‌کنند گرفتن امتیاز بیشتر جز با تهدید به تحریم انتخابات ممکن نمی‌شود!

حملات انتخاباتی اصولگرایان به اوج خود رسید

یک فعال سیاسی اصولگرا مدعی شد: اصلاح‌طلبان جایگاهی در بین مردم برای خود نمی‌بینند و تصور می‌کنند با ژستی نزدیک به اپوزیسیون و گفتن اینکه ما انتخابات را تحریم می‌کنیم، می‌توانند امتیازاتی دریافت کنند. حالا اگر نتوانستند امتیازی دریافت کنند، آن وقت واقعا به سمت تحریم می‌روند.
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگر دوم خرداد 1376 رخ نداده بود احتمالا جامعه و کشور ما به الگوی کره شمالی شبیه می شد. زیرا مردم آن کشور به دلیل تامین معیشت حداقلی شان قدردان حاکمیت هستند.
نمایش دوباره قهر از صندوق رأی؛

آرای خاکستری به کدام سمت و سو می‌رود؟

اصلاح طلبان دوباره نمایش قهر از صندوق رأی را روی صحنه برده‌اند و از این طریق دنبال بازار گرمی هستند اما خودشان هم به خوبی می‌دانند بازارشان بد کساد است.
رئیس اتحادیه پیشکسوتان جامعه کارگری گفت: نمایندگان مجلس در حالی دنبال همسان سازی حقوق بازنشستگان هستند که در بودجه ۱۴۰۲ تورم ۶۳ درصدی نقطه به نقطه را نادیده گرفتند و حقوق‌ها را ۲۰ درصد بالا بردند. حالا نمی‌دانیم، دم خروس شان را باور کنیم یا قسم حضرت عباس را.
اندک شمار خبرگزاری هایی که در ساعات اخیر کاملاً غیرمتعهدانه از زبان جناب آقای میرسلیم نوشته اند: «توهین به خودروی داخلی، توهین به رهبری است»، و امثال این تعابیر، اکیداً کذب است.
ما اصولگراها روی پوست خربزه‌ای که آقای حجاریان زیر پای ما انداخته است سر خورده‌ایم. روش‌های کهنه و پوسیده رسانه‌ای که تاکنون در پیش گرفته‌ایم، آورده‌اش همین وضعیتی است که الان با آن روبه‌روییم. چاره‌ای نداریم جز آنکه انتقاد از روش‌های نادرست شورای نگهبان، دولت و... را هوشمندانه و قبل از آنکه به مرکبی برای رقیب تبدیل شود، نزد افکار عمومی مطرح کنیم.
دبیر شورای نگهبان گفت: مسئولان دفاتر نظارت و بازرسی‌ استان‌ها باید وظایف‌شان را به درستی و با دقت انجام بدهند و در این رابطه مراقبت لازم داشته باشند تا حقی از مردم و داوطلبان ضایع نشود.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت از عربستان به خاطر اختصاص طولانی‌ترین مسیر در منطقه منا در گرم‌ترین ساعات روز به زائران ایرانی، که منجر به گرمازدگی شماری از آن‌ها شد، انتقاد کرد.
حسین شریعتمداری، مدیر مسئول روزنامه کیهان با اشاره به اینکه بخشی از رسانه که در داخل است اگر در یک حادثه گزارش خطا می‌دهد باید طرف احضار شود و بگویند اطلاعات را از کجا آورده‌ای؟ گفت: بسیاری از گزارش‌های سیاه و دروغ علیه جمهوری اسلامی ایران را که در خارج از کشور مطرح می‌شود از داخل می‌گیرند.
به دنبال شکست اغتشاشات «زن، زندگی، آزادی» طیف‌های مختلف براندازان به جان هم افتادند که با وجود گذشت چندهفته، حملات و زدوخورد این جریان‌ها علیه یکدیگر همچنان ادامه دارد.