دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

وزیر کشور گفت: تروریست ها دیگر آرامش نخواهند داشت.این تروریست‌ها به فرمان تروریست‌های جهانی اقدام به شهادت جوانان عزیزمان کردند و بدانند هرگز نمی‌توانند از دست رزمندگان ما فرار کنند.
این روزها کلیپ حضور وزیر کار در میان دانشجویان در روز دانشجو، دست به دست می‌شود که در آنجا اعتراف می‌کند، افزایش حقوق 57درصدی کارگران در اولین سال دولت ابراهیم رئیسی نه‌تنها دستاوردی برای دولت نیست، بلکه سبب افزایش تورم از 29‌درصد به 45‌درصد شده است.
سخنگوی دولت درباره لایحه بودجه ۱۴۰۳ گفت: نظر کلی مجلس به این لایحه مثبت بوده، البته ممکن است نمایندگان نقدهایی داشته باشند اما در مجموع برای تدوین بودجه تلاش شد که واقعی تنظیم شود.
روزنامه جوان به شایعات مطرح شده در باره ازدواج دوم یکی از مسئولین اصولگرا نوشت: حضرات اصلاح‌طلب در برابر قتل فجیع یک زن(همسر شهردار اسبق) سکوت می‌کنند و صدایشان در نمی‌آید، اما برای عملی حلال و مباح پیراهن چاک می‌دهند.
اگر قرار باشد یک درس از صادق بوقی گرفته شود، همین است که آقا‌جان! مردم را رها کنید، از پشت سر مردم، امنیت را برقرار کنید و نه از روبه‌روی آنان.
رئیس جمهور با اشاره به فساد اخیر در واردات چای گفت: این مسئله در سال اول دولت کشف شد و تاکنون چهار میزگرد هم در رسانه ملی درباره آن برگزار شده است؛ حالا مردم منتظرند بعد از ۹ ماه اقدامی در این زمینه صورت بگیرد.
به جای این جنگ و جدل‌های حیدری، نعمتی که نان و آبی برای ملک و ملت ندارد چرا به انسداد راه‌های بهره‌مندی از این رانت و بستن خلل و فرج برآمدن چنین فساد‌هایی اندیشه نداریم؟
چرا قانون را تغییر نمی‌دهید؟ این همه هزینه برای چی می‌شود. حالا مجلس نمی‌توانست قانون خوب بنویسد، ولی می‌تواند که قانون بد را متوقف کند. حداقل این کار را انجام دهید. جلوی زیان را هر جا بگیرید، سود است.