دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

رئیس جمهور در همایش بین المللی طوفان الاقصی گفت: پایان رژیم صهیونیستی قطعی است، این سنت الهی است.
اگرچه وزیر کشور مجددا از دستگاه‌های مربوطه خواست که با مراکز خرید و تفریحی که به رعایت حجاب بی توجهی می‌کنند، برخورد کنند، اما برخی معتقدند برخوردها با این مراکز از بازدارندگی کافی برخوردار نبوده است.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بخشی از ایرادات شورای نگهبانبر لایحه حجاب ناظر به اصل ۷۵ قانون اساسی یعنی بار مالی بر می‌گشت، برای رفع این مشکل رئیس مجلس شورای اسلامی مکاتبه‌ای با رئیس جمهور کرده تا دولت بار مالی را تامین کند.
معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: تمرکز اصلی دشمن در سال ۸۸ بحث تقلب بود و عوامل مستقیم و غیرمستقیم خود را فعال کرده بود تا بتواند نقشه‌ی خود را اجرا کند.
معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات گفت: این‌طور نیست که هر کسی پای صندوق نیامد، با نظام نیست چون ممکن است کاندیداها، مورد سلیقه فردی نباشد اما با جهاد تبیین باید تشویق کنیم مردم بیایند و در انتخابات مشارکت کنند؛ این موضوع به امنیت و استحکام کشور کمک می‌کند.
سیدمحمد حسینی گفت: ما بنا نداریم از فرد یا لیستی حمایت کنیم ولی دلایل و ضرورت های مشارکت به خوبی تبیین شود.
عضو هئیت دولت و رئیس‌ شورای اطلاع رسانی گفت: کشور در‌ شرایط‌ کنونی‌ در‌ جنگ رسانه‌ای با معاندان و دشمنان قرار دارد.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه حل مسأله اشتغال صرفا منوط به اعتبارات و بودجه نیست، توجه به سیاست‌های اشتغالزا و همچنین راهکارهای فعال‌سازی بیش از پیش اقتصاد کشاورزی، اقتصاد دریا، اقتصاد دیجیتال و پیشران‌های اقتصادی نظیر مسکن با هدف جهش اشتغالزایی و کاهش نرخ بیکاری را مورد تأکید قرار داد.
معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به اینکه انتخابات آثار ملی و فراملی دارد بیان کرد: نگران زخم زبان ها نباشید؛ همه دستگاه‌ها طبق قانون عمل کنند تا مشارکتی که در کلام رهبری آمده، محقق شود.
پشت پرده اصرار دولت رئیسی بر بازگشت معین به ایران؛

دولت ضدسلبریتی، چگونه به فکر جذب سلبریتی‌ها افتاد؟

علاقه دولت‌های اصولگرا به شوآف و نمایش‌های این‌چنینی بسیار عجیب است. نخبگان داخلی را رها می‌کنند و می‌خواهند برای خوانندگانی چون معین، سیاوش قمیشی، حبیب و... فرش قرمز پهن کنند.
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، اعلام کرد تعطیلی شنبه و یا پنجشنبه به اختیار هیات وزیران است.
شهردار تهران در واکنش به آمار منتشر شده درباره افسردگی مردم تهران گفت: متاسفانه رسانه‌ها این آمار علمی تحقیقاتی را وارونه جلوه دادند. تعاریفی که از سرزندگی، حضور مردم و مشارکت داشتیم با آنچه که در رسانه‌ها به آن پرداخته شده قابل مقایسه نیست.
سخنگوی دولت با بیان اینکه مصوبه‌ای برای عادلانه تر کردن نظام پرداخت ها در هیأت وزیران تصویب شد، گفت: هزینه سفرهای خارجی دلاری است اما حق ماموریت سفرهای خارجی به صورت ریالی پرداخت می شود.