دولت

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های خبری دولت و کابینه را در سرویس سیاسی پرسون بخوانید.

رئیس جمهور با تأکید دوباره بر حمایت از کسب و کارهای دیجیتال گفت: مسئولان با تقویت پلتفرم‌های داخلی و تسهیل شرایط استفاده از آنها و حتی در نظر گرفتن بسته‌های تشویقی، زمینه استفاده بهتر و بیشتر را برای فعالان کسب و کار دیجیتال فراهم کنند.
نگاهی به شرایط جامعه و وضع زندگی مردم به وضوح نشان می‌دهد که مردم نارضایتی‌هایی از رویه موجود دارند و مهم‌ترین این نارضایتی‌ها که در قالب‌های مختلف خود را به نمایش می‌گذارد اعتراض به وضعیت نابسامان اقتصادی و معیشتی است.
معاون اول رئیس جمهور با قدردانی از دولت و ملت عراق که خدمت‌رسانی و پذیرایی مناسبی از زوار اربعین انجام دادند، افزود: مردم عراق هرچه در توان داشتند در طبق اخلاص قرار دادند و خدمات شایسته‌ای به زائران ارائه کردند تا چنین حماسه بزرگ و مهمی شکل بگیرد.
۵ عضو جدید به ترکیب مجمع تشخیص مصلحت اضافه شدند و افرادی مانند آیات جنتی، امامی کاشانی، موحدی کرمانی و علی اکبر ناطق نوری که پیش از این در مجمع عضویت داشتند، در بین اعضا حضور ندارند.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور، با اشاره به ملاقات امروز بعد از ظهر ابراهیم رییسی رییس جمهور کشورمان با «امانوئل مکرون» رئیس جمهور فرانسه گفت: در این دیدار در مورد مسائل مختلف مذاکرات جدی انجام شد.
رضا نصری خطاب به ابراهیم رئیسی نوشت: اگر با سوالی از مورد هولوکاست مواجه شدند بگویند «تمایل ندارم در سال ۲۰۲۲ به وقایع جنگ دوم جهانی بپردازم» یا «بیایید در مورد وقایع امروز صحبت کنیم نه رخدادهای ۸۰ سال پیش».
نگاهی به حضور دو رئیس جمهور کشورمان در سازمان ملل؛

پای رئیس جمهور روی میز سازمان ملل

با نگاهی به تاریخ می‌توان گفت شهید رجایی و آیت الله خامنه‌ای به عنوان روسای وقت جمهوری اسلامی ایران دو نمونه از درخشان‌ترین روایت‌ها از کشور و انقلاب اسلامی را ارائه داده‌اند.
همسر رئیس‌ جمهور با تأکید بر اینکه بانوان باید نقش جدی‌تر و پررنگ‌تری در عرصه اجتماعی ایفا کنند، گفت: امروز ابلیس فراتر از هر مکان و زمانی در حال ترویج موهومات عجیب و غریب در قالب توسعه فحشا است تا ولایت خودش را تقویت کند.