مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای نظام جمهوری اسلامی ایران که امنیت را در منطقه برقرار کرده زیبنده نیست که نیروهای امنیتی و انتظامی مظلومانه به دست اوباش به شهادت برسند.
اگر به همین راحتی ساختارها تغییر یابند باید منتظر تفکیک وزارت راه و مسکن یا تعاون با کار هم باشیم اما اگر وزرایی که از ابتدای شروع به کار همین دولت با مردم و متخصصان صحبت کرده و به ناهماهنگی های موجود و دلایل آن اشاره کنند حتما رهیافت مناسب تری با ظرفیت سازی بیشتر جایگزین اینگونه تصمیم ها می شود.
حکایت معدود کسانی که با کوته‌بینی و احیانا تسویه‌حساب سیاسی، در درون جریان انقلاب آسیب آفرینی می‌کنند، حکایت همان کسی است که از لج سرنشین دیگر، کِشتی را سوراخ می‌کرد. یا آن کس که می‌خواست به دیگری آسیب بزند، با کاری که به خودش زیان می‌رساند.
جلسه کارگروه رسیدگی به مسائل تامین و خودکفایی کاغذ در آستانه برگزاری سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
با تصویب نمایندگان مجلس شورای اسلامی، کلیه سازمان‌ها و نهادها، حسب درخواست شورای نگهبان موظفند در کلیه امور مرتبط با انتخابات مانند بررسی صلاحیت‌ها و صحت انتخابات، همکاری کرده و در هر مورد اسناد و مدارک متقن را در اختیار شورای نگهبان قرار دهند.
یک عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه جوانان در مباحث تولید و اقتصاد دیجیتال کارهای بسیار خوب و ارزشمندی انجام می دهند باید حمایت جدی از آن ها برای تبدیل شدن ایده ها و طرح‌هایشان به مرحله اجرا صورت گیرد
یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تشکیل وزارت بازرگانی را به نفع کشور خواند و گفت که باید هرچه سریع‌تر وزارت بازرگانی احیاء شود.
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت: هیات رئیسه مجلس و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان با همکاری دستگاه‌های نظارتی جلوی لجن‌پراکنی و انتشار لیست‌های جعلی درباره اسامی نمایندگان تحویل گیرنده خودرو را بگیرد؛ هدف آنها خراب کردن مجلس شورای اسلامی است.
رئیس کمیته دانش‌بنیان و اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی در نامه ای به دبیر شورای عالی و ریاست مرکز ملی فضای مجازی، ضمن یادآوری وظایف این مرکز، خواستار نظارت بر محتوای سریال ها و فیلم های منتشر شده در VODها شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به کمیسیون اصل ۹۰، هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و حراست مجلس مأموریت داده شد که موضوع واگذاری خودرو به دستگاه های مختلف از جمله مجلس را با دقت مورد رسیدگی قرار دهند و در صورتی که هرگونه واگذاری به صورت غیر قانونی وجود داشت مطابق با اختیارات مجلس اقدام قانونی انجام شود.