مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: دولت لایحه اصلاح شده را دوباره به مجلس آورد که حدود ۹ کار مثبت در درون آن انجام شده بود مانند شفاف سازی در بحث نفت، کاهش وابستگی به اوراق فروش و... بود که این حرکت دولت جای امید داشت.
یک نماینده ادوار مجلس بر برنامه‌محوری و جوان گرایی دولت سیزدهم تاکید کرد و گفت: باید دولتی که روی کار بیآید که از بُن دندان معتقد جوانگرایی باشد، نه مثل کابینه دهم و یازدهم که کابینه پیر و پاتال ها بود و آنها را به اسم ژنرال آورده بودند.
رئیس کمیته روابط خارجی مجلس خبر داد:

تشکیل تیم راستی آزمایی برای رصد توقف پروتکل الحاقی

رئیس کمیته روابط خارجی مجلس با اشاره به توافق دولت و آژانس و تصمیم مجلس، گفت: کمیسیون امنیت ملی در همین راستا جلسه‌ای را برگزار کرد و مقرر شد تا تیم راستی آزمایی برای نظارت بر روند اجرای کامل قانون لغو تحریم ها تشکیل شود.
رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با تاکید بر اینکه تحریم های بانکی و مالی ایران اصلا مربوط به FATF نیست، گفت: دلیل اصلی مشکلات بانکی کشور، تحریم های ثانویه امریکا است. اینکه می گویند اگر به FATF نپیوندیم هزینه تراکنش های بانکی افزایش می باید غیر کارشناسی است.
نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی:

طرح اشتغال زایی پلدختر  در نوروز ۱۴۰۰ اجرایی خواهد شد

نماینده مردم پلدختر در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اشتغال زایی و استخدام نیروی بومی پلدختر با ظرفیت استخدام ۵۰۰ نیرو در مجموعه های صنعتی و عمرانی طی یک ماه اجرا خواهد شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی:

اقتدار مجلس نباید خدشه دار شود

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: دفاع از شان و منزلت مجلس و حقوق و جایگاه قانونی نمایندگان برعهده هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی است؛ نباید اجازه داد اقتدار مجلس خدشه‌دار شود.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون:

رفع مشکلات جامعه نیازمند یک دولت انقلابی است

اولویت‌های امروز جامعه ما رفع مشکلات اقتصادی، حمایت از معیشت مردم، اشتغال جوانان، رونق اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها است و همه این‌ها یک نسخه دارد و این نسخه اقتصاد مقاومتی است. اقتصاد مقاومتی را مدیران جهادی و انقلابی می‌توانند اجرا کنند از این رو وجود یک دولت جهادی، انقلابی، پرتحرک، پویا و در خط ولایت لازم است.
نمایندگان مجلس امروز همه کار علیه دولت کردند، از حملات شدید علیه دولت و مسئولان دولتی در نطق هایشان و حتی شکایت به قوه قضائیه تا شکایتی دیگر علیه بیژن زنگنه وزیر نفت.
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به بررسی موضوع توافق دولت با آژانس پیرامون اجرای پروتکل الحاقی گفت: مجلس اصرار دارد که قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها اجرا شود و از انجام هرکاری که مغایر با اجرای قانون است، ممانعت به عمل آید.
رئیس مجلس خبرگان انتخابات مجلس یازدهم را انتخاباتی دانست که مردم آزادانه رأی خود را دادند و گفت: امیدوارم نمایندگان حق مردم را ادا کنند و به فکر خودشان و جریانات سیاسی و دوستانشان نباشند.
نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون تشریح کرد:

دستاوردهای حوزه کشاورزی؛ از خودکفایی تا مقابله با تحریم‌ها

امروز در عرصه کشاورزی هسته‌ای و فناوری هسته‌ای در کشاورزی به ۵۰ نوع نوآوری و فناوری دست یافته‌ایم که می‌تواند در عرصه باغبانی، زراعت، شیلات، دامداری اثر گذار باشد. این فناوری می‌تواند ما را در مقابل تحریم‌ها و وابستگی به خارج از کشور بیمه کند و قاعدتاً هر قدر کشاورزی پیشرو را داشته باشیم می‌توانیم اشتغال‌زایی بهتر و ارتقا اقتصادی بهتری را داشته باشیم.
پژمانفر در انتقاد صریح به توافق آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی هسته ای کشور:

دولت با همکاری آژانس اجازه خود تحریمی 3 ماهه صادر کرد

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس در واکنش به توافق و بیانیه آژانس بین المللی انرژی اتمی و سازمان انرژی اتمی گفت: با این بیانیه مجوز ۳ ماه تحریم مجدد را علیه کشور خود داده‌ایم.
سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی اعلام کرد:

توقف کامل کلیه نظارت‌های فراپادمانی از فردا

سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی گفت: در جریان سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران، چگونگی توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی و نظارت های فراپادمانی برای وی تشریح شد.