مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس بیان کرد: برای اینکه غربی ها را با چالش اساسی رو به رو کنیم باید به سمت خروج از برجام برویم.
رییس کمیته سیاسی، نظامی و امنیتی کمیسیون اصل نود تاکید کرد: طرح‌های عجولانه‌ای توسط دولت بیش از اینکه منافع ملی کشور را تامین کند، دارای رویکرد انتخاباتی است تا بتوانند با دستاوردسازی نمایشی جان تازه‌ای به جریان شکست خورده غرب گرا در داخل کشور بدهند.
رئیس مجلس در پاسخ به رئیس کمیسیون اقتصادی به وضعیت بازار و کمبود کالاها با افزایش قیمت‌ها اشاره کرد و گفت: کمیسیون اقتصادی در هفته جاری با وزیر صمت درباره تنظیم بازار جلسه‌ای را برگزار و گزارش آن را به صحن ارائه دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون:

لزوم بررسی برجام بر مبنای رویکرد هوشمندانه و نگاه به آینده

جمهوری اسلامی ایران که همواره بر اساس منافع ملی عمل می‌کند و منافع مردم، رشد، پیشرفت و تعالی صنعتی، اقتصادی و به ویژه هسته‌ای کشور را یک امر بسیار ضروری و حیاتی می‌بیند باید بر مبنای یک رویکرد هوشمندانه و نگاه عمیق به آینده موضوع برجام را مورد بررسی عمیق‌تر قرار دهد.
رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با تاکید بر لزوم اجرای درست محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی گفت: باید مراقبت‌های جدی در زمان ورود مسافران از طریق پروازهای خارجی و یا مرزهای زمینی صورت گیرد که متاسفانه این کار انجام نشد و شاهد انتقال ویروس کرونای انگلیسی به کشور بودیم.
سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفرهای استانی با اصرار نمایندگان و مسئولان استانی انجام می‌شود، گفت: این سفرها اثرات بسزایی در آشنایی نزدیک با مسائل کشور داشته و آثار مثبتی بر جا می‌گذارد و ما انتقادات را وارد نمی‌دانیم.
‏نماینده ارومیه در مجلس شورای اسلامی در توئیتی نسبت به صف های خسته کننده مرغ و روغن و گرانی ها انتقاد کرد.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس یازدهم گفت: انتخابات شورای شهر و ریاست جمهوری در الیگودرز طبق برنامه تدوین شده استانداری با مشارکت دستگاه های امنیتی، نماینده هیئت نظارت بر انتخابات استانداری، اداره بهداشت و جمعیت هلال احمر برگزار می شود.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ارتباط با پیوستن ایران به  پالرمو و CFT بیانه‌ای صادر کردند که هرگونه عضویت و پیوستن ایران به این کمیسیون‌ها در شرایط فعلی که کشور در جنگ شدید اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه قرار دارد به نفع جمهوری اسلامی ایران نیست. به همین جهت به کسانی که به دنبال پیوستن ایران به این دو کمیسیون هستند، هشدار داده شد.
نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اظهارات حسن روحانی درباره برداشته شدن گام به گام تحریم‌ها توسط آمریکا عنوان کرد: رئیس‌جمهور صرفاً تا زمانی که اظهاراتش مطابق با قانون باشد مورد حمایت است، و الا مطابق قانون مورد پیگرد قرار می‌گیرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از اعزام هیات‌های مجلس به مراکز هسته‌ای برای نظارت بر اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها خبر داد.