مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

عضو هیئت رئیسه کمیسیون اصل ۹۰ گفت: سوال ما این است که چه کسی تضمین می‌کند که پیوستن ایران به پالرمو و CFT زمینه خروج ما از لیست سیاه را فراهم می‌کند و اگر اینگونه است، باید سند آن منتشر شود.
نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها تاکید کرد: هرچه نامزدها با دیدگاه های مختلفی وارد عرصه انتخابات شوند، مردم با سلیقه های مختلف در انتخابات مشارکت کرده و سطح مشارکت بالاتر خواهد رفت.
نماینده تهران در مجلس گفت: بررسی‌های ما نشان می‌دهد که اغلب موانع تولیدکنندگان مربوط به قانون است و ما در مجلس نسبت به حذف قوانین زائد اقدام خواهیم کرد.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در برنامه «تهران ۲۰» دربارۀ مالیات بر ارزش افزوده گفت: فلسفه وجودی مالیات این است که بر صرف بسته شود نه بر تولید که متاسفانه در کشور ما درست تعریف نشده است . مصوبه مالیات بر ارزش افزوده به مجلس هفتم برمی گردد که در مجلس هشتم در مورد این قانون سوال شد جواب قانع کننده ای نشنیدیم و این قانون اعمالی به تولید آسیب می زند.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: مساله اساسی در افزایش قدرت اقتصادی و کاهش تاثیر تحریم‌ها، تقویت تولید در بخش کشاورزی، صنعتی و حتی تولید خدمات واقعی مورد نیاز است. این موارد، اقتصاد ایران را تقویت، ارزش پول ملی را بالا برده و نیاز‌های کشور را تامین و نیاز به دیگران را رفع می‌‌کند.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به گرمای بالای ۴۰ درجه شهرهای جنوبی کشور عنوان کرد: در فصل گرم سال قطع مکرر برق و عدم پایداری آب در بسیاری از مناطق حوزه انتخابیه مردم را به شدت آزار داد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مجلس فقط پس از ‎راستی آزمایی واقعی و اطمینان از ‎لغو تحریم ها اجازه بازگشت دولت به تعهدات برجامی را خواهد داد.
نوش آبادی در گفت‌و‌گو با پرسون؛

مطالبات عمومی مردم در فضای مجازی بررسی می‌شود

یک نماینده مجلس گفت: مطالبات مردم اگر به صورت عمومی مطرح شود؛ با قانون‌گذاری و یا اصلاح قوانین امکان بررسی، پیگیری و در نهایت رفع مشکل وجود دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: ایران یکی از تواناترین کشورها در ساخت انواع تسلیحات در منطقه است و این توانایی را دارد تا ارتش کشورهای دیگر را بر اساس قراردادهایی مجهز کند و به کشورها سلاح بفروشد.