تذکر «اسحاقی» به تیم اقتصادی دولت برای چاره‌اندیشی درباره تجهیزات بیمارستانی و دارو

نماینده مردم قائنات در مجلس شورای اسلامی گفت: از امروز به تیم اقتصادی دولت هشدار می‌دهیم که اگر تدابیر لازم در حوزه تامین مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی و کالاهای اساسی صورت نگیرد مردم با مشکل مواجه خواهند شد.

تصویر تذکر «اسحاقی» به تیم اقتصادی دولت برای چاره‌اندیشی درباره تجهیزات بیمارستانی و دارو

به گزارش سایت خبری پرسون، سلمان اسحاقی در اخطاری در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در بودجه سال ۱۴۰۱ که تصویب شد دغدغه اساسی مجلس این بود که قیمت کالاها افزایش پیدا نکند و تاکید کردیم که برای مدیریت ارز ۴۲۰۰ تومانی قیمت‌ها نباید نسبت به شهریورماه سال قبل تغییر پیدا کند. مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که قیمت ۲۵ کالای اساسی نباید افزایش یافته و به مردم فشاری وارد شود حتی نسبت به تجهیزات بیمارستانی و دارو مجلس دغدغه‌مند بود و تاکید کرد تا زمانی که بستر لازم فراهم نشده نباید با حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی فشاری بر مردم در حوزه کالاهای اساسی و تجهیزات بیمارستانی و دارو وارد شود.

وی در ادامه اظهار کرد: امروز نیز به وزیر اقتصاد و تیم اقتصادی دولت می‌گوییم اگر از امروز به فکر این نباشید که در مورد تجهیزات بیمارستانی و دارو گامی بردارید مردم در حوزه درمان با مشکل مواجه خواهند شد. ما انتظار داریم که در حوزه کالاهای اساسی و دارو تدبیر جدی صورت گیرد تا بار دیگر شاهد افزایش قیمت‌ها نباشیم.

اسحاقی گفت: امروز دغدغه مردم مهار تورم است و این فرمایش رهبر انقلاب است و واجب است که تیم اقتصادی دولت به این موضوع توجه ویژه داشته باشد.

481146