وزیر پیشنهادی صمت در صحن علنی:

۸ برنامه راهبردی برای تصدی وزارت صمت ارائه کرده‌ام

وزیر پیشنهادی صمت از ارائه ۸ برنامه راهبردی برای تصدی این وزارتخانه خبر داد.
تصویر ۸ برنامه راهبردی برای تصدی وزارت صمت ارائه کرده‌ام

به گزارش سایت خبری پرسون، عباس علی آبادی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه، 23 خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در دفاع از برنامه‌های پیشنهادی خود برای تصدی وزارت صمت گفت: دشمن با تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی حدود40 سال است که تلاش می‌کند بگوید که شما نمی‌توانید اما با برنامه‌هایی که ارائه دادم ثابت خواهم کرد که ما می‌توانیم را محقق خواهیم کرد.

وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت با اشاره به رزومه کاری خود گفت: فارغ‌التحصیل دانشگاه صنعتی شریف در رشته مهندسی مکانیک هستم، کارشناسی ارشد خود را در رشته مهندسی مکانیک از دانشگاه تهران دریافت کردم و همچنین مدرک دکترای خود را از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی دریافت کردم و سال‌هاست در دانشگاه تهران تدریس می‌کنم. به عنوان عضو حقیقی شورای گسترش آموزش عالی و شورای عالی برنامه‌ریزی در وزارت علوم و تحقیقات فعالیت دارم ، همچنین رئیس انجمن مهندسان مکانیک و برق آبی ایران هستم.

وی همچنین با یادآوری فعالیت‌هایی که در استان سیستان و بلوچستان و شهرستان‌های خاش، سراوان، زابل، کهک و خواجه احمد داشته است، گفت: آخرین اقدام ما ایجاد نیروگاه بادی در زابل بود که برای اولین بار چاه نفتی را به کمک برادران و نمایندگان منطقه و با کمک وزارت نیرو توانستیم پتانسیل عظیم انرژی را در این منطقه ثابت کنیم.

علی‌آبادی با بیان اینکه 8 برنامه راهبردی برای تصدی وزارت صمت ارائه کرده‌ام، گفت: در موسسه‌ای سال‌ها کار و آن را اداره کردم که با ده‌ها موسسه بین‌المللی کار می‌کنم، مپنا فقط مورد توجه مقام معظم رهبری نبود بلکه صدها وزیر، رئیس جمهور و نخست وزیر از مپنا بازدید کردند و دفترچه و کتاب ارزشمندی از افتخارات جمهوری اسلامی را در آنجا ثبت کردند.

489339