مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت مطرح کرد:

دعوت مراکز تولید کننده واکسن کرونا در صحن علنی مجلس

رئیس کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رئیس مجلس خواستار دعوت مراکز تولید کننده واکسن کرونا در صحن علنی جهت تقدیر از زحمات آن‌ها در تولید واکسن ایرانی شد.
پورابراهیمی در نشست مشترک با نمایندگان اقتصادی ادوار مجلس؛

مجلس ذره‌ای از منافع ملی کوتاه نمی‌آید/ عملکرد دولت به پای کارنامه همه ما نوشته خواهد شد

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد دولت به پای کارنامه همه ما نوشته می‌شود، لذا هیچ راهی به غیر از کمک به دولت آینده وجود ندارد، همه امیدواریم دولتی که تشکیل می‌شود اثر گذارترین و کارآمدترین دولت بعد از انقلاب شود.
رئیس مجلس بامداد امروز به صورت سرزده در مقابل یکی از مراکز تزریق واکسن کرونا به سالمندان در شهر تهران حضور یافت و از نزدیک در جریان گلایه‌ها و مشکلات این قشر آسیب‌پذیر برای دریافت نوبت دوم واکسن قرار گرفت.
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: به علت ترک فعل و ناکارآمدی موجود، شخصا از وزیر جهاد کشاورزی و وزیر صمت به کمیسیون اصل 90 شکایت کردم و خواستار برگزاری جلسه در اسرع وقت شدم.
عضو کمیسیون آموزش مجلس با انتقاد از بیگاری کشیدن از معلمین مدارس غیرانتفاعی گفت: وقتی شهریه 40 میلیون تومانی از اولیا دریافت می‌شود چرا معلمین این مدارس از آن بهره‌ای ندارند.
یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دیگر چیزی به اسم تونل انتقال آب بهشت‌آباد نخواهیم داشت، گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده، حداقل فعلا احداث چنین تونلی منتفی و تعطیل شده است؛ این طرح حتی تا مرحله تامین اعتبار پیش رفته بود که خوشبختانه مانع آن شدیم.
عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: نباید به جامعه القا کنیم که سوخت گران می‌شود و یا مصرف مردم محدود می‌شود، اگر طرحی در مجلس بررسی می‌شود حتما باید در راستای مصرف بهینه بوده و قیمت‌ها با زندگی مردم سازگار باشد.