مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه ایرانی‌ها روزانه تا ۲ هزار میلیارد تومان در بازار رمزارز مبادله می‌کنند، گفت: با توجه به اینکه ممکن است اقدامات مجرمانه ای ذیل تبادلات رمزارزها صورت بگیرد و این عدم نظارت ابزار سوء استفاده باشد، لذا مجلس انتطار دارد دولت در این حوزه فعال تر شود.
سامه یح نجف آبادی در گفت‌و‌گو با پرسون؛

واکسن‌های ایرانی نیاز به تائید سازمان جهانی بهداشت ندارند

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: موج پنج شیوع ویروس کرونا با نوع دلتا این ویروس که بسیار خطرناک و با سرعت گسترش بالا است، مواجه شده و بهترین راهکار، تزریق واکسن ساخت داخل حتی بدون تائید سازمان جهانی بهداشت است.
رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دوره جدیدی از حکمرانی و اداره کشور آغاز شده، گفت: فاصله گرفتن از دغدغه‌های مردم گناه نابخشودنی است و کام مردم را تلخ می‌کند و آنها هرگز این را از ما قبول نمی کنند.
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به شایعاتی مبنی بر وقوع تخلفاتی در کنکور ۱۴۰۰ تاکید کرد که پیدا کردن متخلفان آسان است و حتما با آن ها برخورد می شود.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد دولت تدبیر و امید،گفت: وضعیت اشتغال، معیشت، مسکن، مردم، محصول بی توجهی و دهن کجی به حرف های منتقدان است.
قالیباف در واکنش به قطعی‌های مکرر برق؛

مردم از این همه بی‌برنامگی کلافه شده‌اند

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعی مکرر برق در سراسر کشور و مختل شدن زندگی و کسب و کار مردم نیازمند تدبیر و مدیریت است؛ مردم از این همه بی‌برنامگی کلافه شده‌اند.
نماینده همدان در مجلس با بیان اینکه اصرار بر تعطیلی شهرها در شرایط کرونا مشکلی را حل نمی‌کند گفت: دولت به وظایف حمایتی خود از مشاغل غیر بیمه‌ای به خوبی عمل نکرده و خیلی از خانوارها در اثر شیوع کرونا متضرر شدند.
یک عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس ضمن ابراز نگرانی از خشکسالی، تغییر اقلیم و کم آبی در ایران از دولت و دانشمندان خواست که تا ضمن فهم شرایط، راهکارهای خود را برای حل مشکلات ارئه دهند.
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: در مجلس طرح "حمایت از کاربران در فضای مجازی" مطرح است و به هیچ وجه این موضوع ربطی به فیلترینگ ندارد و به دنبال فیلتر کردن شبکه‌های اجتماعی نیستیم.
نماینده دشت آزادگان با بیان اینکه مردم خوزستان در وضعیتی به مراتب خطرناک‌تر از وضعیت کرونایی قرار دارند، زیرا تامین آب مورد نیاز آن‌ها به خطر افتاده است، گفت: مردم در برخی شهرهای خوزستان مثل هویزه و دشت آزادگان، در صف‌های آب‌فروشی می‌ایستند تا آب خریداری کنند و این مساله، فاجعه است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: رئیسی، نیت خدمت به مردم را دارد و اهل شعار دادن نیست، از این رو تلاش دارد از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های کشور برای حل مشکلات استفاده کند.

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان این که ضرر و زیان قطعی های پی در پی برق فقط به از کار افتادن لوازم خانگی منحصر نمی شود تاکید کرد: وزارت نیرو ملزم به پاسخگویی در خصوص وضعیت نابسامان موجود است.
عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: در حال حاضر وضعیت فعالیت های تولیدی در کشور مساعد نبوده و شرایط کشاورزی که نسبت به سال گذشته بهبود یافته بود به دلیل کم آبی دچار مشکلات جدیدی شده است.
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌و‌گو با پرسون؛

برگزاری 2 مرتبه کنکور در سال واجب است

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برگزاری 2 مرتبه کنکور در سال توسط شورای انقلاب فرهنگی مطرح شده و تا حدود زیادی فشار و استرس خانواده‌ها و دانش‌آموزان را کاهش می‌دهد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس:

خشونت طالبان، بستر ظهور دوباره داعش را فراهم می‌کند

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: گسترش حضور طالبان و خشونت و جنگ، زمینه را برای ظهور داعش فراهم می‌کند که در توهم دولت اسلامی خراسان هستند.