مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی اصحاب رسانه را پرچمداران گفتمان عدالتخواهی خواند و ۱۷ مرداد را روز قدردانی از تلاش‌های این زحمتکشان عرصه تولید دانایی، دفاع از حقیقت و مبارزه برای عدالت بیان کرد.
نماینده مردم کرج در مجلس ضمن درخواست از منتقدان طرح صیانت از حقوق کاربران فضای مجازی مبنی بر مطالعه طرح، گفت: ما باید آمادگی جایگزینی فضای دیگری در صورت قطعی اینستاگرام برای مردم در کم ترین زمان ممکن داشته باشیم.
یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی گفت:اکثر نقاط کشور درگیر موج سهمگینی از بیماری کرونا شده که تنها راه کنترل این وضعیت توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی است.
عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه توطئه های آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه ایران به جایی نخواهد رسید ،گفت: حضور مهمانان خارجی از حدود 80 کشور جهان در مراسم تحلیف نشان داد که توطئه‌های دشمنان برای انزوای ایران محکوم به شکست است.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از طرح تقاضای مسکوت ماندن طرح صیانت از حقوق کاربران در فضای مجازی و توقف رسیدگی به آن در کمیسیون خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری سایر نمایندگان این اتفاق بیفتد.
حاتمی از اعزام بالگردهای بدون امکانات وزارت دفاع در آتش سوزی منطقه ارسباران خبر داد؛

با احراز کم کاری تیم اطفای هوایی، وزیر پاسخ گو باشد!

نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند از پیگیری‌اش در خصوص اعزام بالگردهای بدون امکانات وزارت دفاع خبر داد و گفت: گفت: درصورت کم کاری تیم اطفای هوایی، شخص وزیر باید پاسخگو باشد.

بررسی طرح صیانت که اخیر حرف و حدیث‌های زیادی را در پی داشته است، از دو هفته دیگر آغاز می‌شود. این طرح موافقان و مخالفانی دارد که نظراتشان را در گزارش پیش‌رو می‌خوانید.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: دولت دوازدهم یک  زمین نابود و سوخته را تحویل دولت سیزدهم داد؛ زیرا ما از لحاظ روابط خارجی، تورم و کرونا در شرایط سختی بودیم. لذا اینها می خواستند سرزمین سوخته نابود شده را تحویل دولت بعدی بدهند و به ملت بگویند که دولت جدید نتوانست کاری کند.
آیین تحلیف آیت الله سید ابراهیم رئیسی به عنوان رئیس جمهور دولت سیزدهم راس ساعت 17 در صحن مجلس شورای اسلامی آغاز خواهد شد.
مقتدایی در دیدار نائب رئیس مجلس گینه کوناکری مطرح کرد؛

لزوم گسترش تعاملات ایران و گینه کوناکری در مجامع بین المللی

مقتدایی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و گینه کوناکری با نایب رئیس مجلس گینه کوناکری که به منظور شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری به تهران سفر کرده است دیدار و گفت و گو کرد.
به منظور شرکت در مراسم تحلیف دولت سیزدهم؛

وزیر امور خارجه کویت وارد تهران شد

دقایقی پیش وزیر امور خارجه کویت به منظور شرکت در مراسم تحلیف سیزدهمین دوره ریاست جمهوری کشورمان وارد فرودگاه مهرآباد شد.