پورابراهیمی:

اختلافات و دغدغه های دلسوزان نظام هیچ ارتباطی به دشمنان ندارد

نماینده کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسانه های معاند به دنبال ضربه زدن به اتحاد، انسجام و اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اجتماعی بزرگ نظام اسلامی هستند. اختلافات و دغدغه‌های دلسوزان نظام اسلامی در هر رده مسئولیتی به مثابه مسائل درون خانواده انقلاب بوده و هیچ ارتباطی به دشمنان قسم خورده ایران ندارد.
تصویر اختلافات و دغدغه های دلسوزان نظام هیچ ارتباطی به دشمنان ندارد

به گزارش سایت خبری پرسون، محمدرضا پورابراهیمی در جلسه علنی امروز در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات مجلس شاهد جرائم، تخلفات و بداخلاقی‌هایی در حوزه انتخابیه کرمان و راور بودیم که جرائم، تخلفات، بداخلاقی‌های اتفاق افتاده از مجاری قانونی را پیگیری می کنم. البته رسانه های معاند به دنبال ضربه زدن به اتحاد، انسجام و اعتماد عمومی به عنوان سرمایه اجتماعی بزرگ نظام اسلامی هستند که از مواضع رسانه های معاند اعلام برائت می کنم. همچنین اعلام می‌کنم اختلافات و دغدغه های دلسوزان نظام اسلامی در هر رده مسئولیتی به مثابه مسائل درون خانواده انقلاب بوده و هیچ ارتباطی به دشمنان قسم خورده ایران ندارد.

وی اضافه کرد: پیگیری مطالبه حق الناس به نمایندگی از مردم عزیز کرمان و راور را وظیفه قانونی خود دانسته و ذره ای از آن کوتاه نمی آیم لذا این موضوع را از مجاری قانونی مجدانه پیگیری خواهم کرد. نهایتا نیز در برابر تصمیمات مراجع قانونی کشور به ویژه شورای نگهبان به عنوان چشم بیدار حفاظت از آرا مردم اعتماد داشته و تبعیت می کنم.

نماینده کرمان گفت: در این خصوص از ورود قاطع وزارت کشور، وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه، فراجا و نیز دستگاه قضایی برای احقاق حقوق مردم کرمان و راور و پیگیری جرائم انتخاباتی بر اساس ماده ۸۳ قانون انتخابات به ویژه در مورد خرید و فروش مستقیم و غیر مستقیم آرا تشکر می کنم. هر چه سریع‌تر گزارش نهایی جرائم و تخلفات ماده ۸۳ از طریق دستگاه های مربوطه به هیات نظارت را ارسال می کنم تا تصمیمات قانونی برای آرای مردم به عنوان حق الناس در دستور کار شورای نگهبان قرار گیرد. تجربه تلخ این انتخابات هم سرلوحه همه مسئولان باشد تا شاهد این وضعیت نامناسب در برگزاری انتخابات نباشیم.

منبع: ایسنا

612790