مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

محمد دهقان درخصوص این‌که طی چند وقت اخیر بحث‌هایی در مورد دریافت رشوه چهره مجلس را تخریب کرده است این‌ها در انتخابات چه تاثیری دارد، گفت: حتما این‌ها از روی غفلت یا هر انگیزه دیگر به کشور ضربه می‌زنند.
رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس گفت: «طرح شفافیت قوای سه‌گانه» و «طرح شفافیت آراء نمایندگان»در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح و تصویب شد.
رئیس فراکسیون مستقلین مجلس با انتقاد از اصلاحات صورت گرفته در طرح شفافیت گفت: همان ته‌مانده‌ شفافیتی که از مراجع تصمیم گیر باقی مانده بود، با اصلاحیه کمیسیون کن فیکون و بی اساس شده است.
فهرست جدید احراز صلاحیت‌ شدگان ارسالی از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور به طور دقیق ۵۵۶ نفر است و هیچ‌‌کدام از نمایندگان فعلی یا ادوار شاخص مجلس در آن به چشم نمی‌خورند.
معاون رئیس‌جمهور در امور مجلس گفت: یکی از مهمترین اقدامات برای رفع ضعف‌ها و کاستی‌ها این است که با حضور گسترده در صحنه و با انتخاب دقیق کسانی روی کار بیایند که دلسوز و توانمند باشند و در تعارض منافع بدون کوچکترین تردیدی منافع ملی را بر منافع شخصی و گروهی ترجیح دهند.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی، روز گذشته به ریاست «محمد باقر قالیباف» برگزار شد. بررسی لایحه بودجه ۱۴۰۳ کل کشور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به پایان رسید
صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به منزله ریل گذاری جهت حرکت آینده قطار نظام به سمت پیشرفت و تعالی در سایه توکل بخدا و توسل به ائمه اطهار(ع) است.
با رای نمایندگان مجلس، چک های کاغذی صادره بانکی قبل و بعد از لازم الاجرا شدن قانون برنامه تا مصرف و هزینه کامل آن ها در سنوات بعد نیز معتبر است.
نماینده اصلاح‌طلب مجلس گفت: در این انتخابات این گونه است که در یک مسابقه یک طرف تمامی بازیکنانش و تیمش را آورده و تیم طرف مقابل حتی به‌اندازه ذخیره هم نیست.