مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

رئیس مجلس با بیان اینکه کنترل افزایش نقدینگی، کسری بودجه و بورس از اولویت‌های همکاری مجلس با دولت جدید برای کنترل قیمت‌ها و کاهش قیمت کالا‌های اساسی است، گفت: دست دلالانی که از ارز دولتی که برای رفاه مردم در کالا‌های اساسی قرار داده شده، استفاده می‌کنند را کوتاه خواهیم کرد تا اتفاقات خوبی برای قشر محروم جامعه بیفتد.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: سفرهای رئیس جمهور و هیئت وزیران پس از یک دوران رخوت مدیریت و عدم تصمیم گیری در میدان و تصمیم گیری در کنار مردم انجام می‌شود که قطعا با توجه به حضور میدانی اثرات مثبت فراوانی خواهد داشت.
رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: صحبت‌های عزیزی خادم به شأن داوران فوتبال کشور و به اقتدار و امنیت نظام خدشه وارد کرد.
منتظری با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور بیان کرد؛

عمل به وعده‌های داده شده امید در جامعه را افزایش خواهد داد

نماینده گرگان در مجلس با بیان اینکه ا نجام سفرهای استانی توسط رئیس جمهور فی‌نفسه امری ضروری است گفت: اگر وعده‌های داده شده در سفرهای استانی تحقق یابد موجب امید بیشتر در جامعه می‌شود.
یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با پرسون مطرح کرد:

استخراج رمزارزها در خانه از دلایل صدور قبوض‌ برق سنگین

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: صرفا برای 15 درصد از مشترکان قبوض سنگین برق صادر شده که این گروه می‌توانند اعتراض خود را به صورت تلفنی و یا از طریق سامانه ثبت کنند.
فکر می‌کنید برای چه در فیلم‌ها و سریال‌ها از درجه بندی سنی استفاده می‌کنند؟ برای اینکه قرار نیست همه اعضای خانواده هر فیلم یا سریالی را کنار هم بییند. اگر این کار را می‌کنید، قطعا تجدیدنظر کنید.
جنتی با اشاره به اخبار مذاکرات بین ایران و عربستان؛

حل مشکلات بین این دو کشور اقدام مهمی است/ از مذاکرات استقبال می کنیم

دبیر شورای نگهبان گفت: مشکلات دنیای اسلام تحمیلی و خواست قدرت‌های ضد اسلام است و اگر دولت‌ها و کشورهای اسلامی این حقیقت را متوجه باشند به جای اینکه به فکر نقشه‌ها و طرح‌های شیطانی مستکبران باشند، حول محور واحد و اشتراکات، تأمین منافع امت اسلامی را دنبال می‌کنند.
با اشاره به تخلفات وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست؛

رانت خواران بنزین سوز!

بعد از قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس درباره تخلفات وزارت نفت و سازمان محیط زیست در دولت سابق در ارائه گزارش غلط درباره بنزین تولیدی پتروشیمی‌ها، مقرر شد این تخلفات از سوی قوه قضائیه مورد رسیدگی قرار گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده کاشمر درخصوص ضرورت به سرانجام رسیدن لایحه رتبه بندی معلمان گفت: لایحه مذکور مربوط به رتبه بندی معلمان است و این مسئله جزء اساسی ترین موضوعات مجلس یازدهم است.
نماینده مردم رامیان در مجلس از اداره حوزه تعلیم و تربیت با سرپرست انتقاد کرد که رئیس مجلس در پاسخ عنوان کرد هنوز ۴۰ روز از فرصت قانونی دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی باقی مانده است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان مدتهاست که مطالبه فرهنگیان است گفت : از آنجا که از مدت‌ها پیش در دستور کار مجلس و کمیسیون آموزش بود، معاونت قوانین می‌توانست پیشنهادات نمایندگان را بررسی کند د تا وقت مجلس گرفته نشود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به مذاکرات تهران و ریاض گفت: اگر سوءتفاهم یا اشکالی وجود دارد باید مرتفع شود تا جهان اسلام بتواند با یک استراتژی و راهبرد مشخص به همکاری و تعامل با خودش بپردازد.
بهارستان که کمر به محاکمه روحانی و کابینه او بسته است، روز گذشته گزارش جدیدی را در باب متخلف دانستن دولت دوازدهم به قوه قضاییه ارسال کرد.