۵نکته درباره سفر رئیس مجلس به لبنان

به موازات بمباران مردم بی‌دفاع غزه و لبنان توسط رژیم صهیونیستی و ترور شخصیت‌های برجسته محور مقاومت و فرماندهان سپاه، یک خط رسانه‌ای توسط این رژیم ایجاد شده که چند هدف را دنبال می‎کند.
تصویر ۵نکته درباره سفر رئیس مجلس به لبنان

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا سلیمی؛ نماینده مردم تهران در روزنامه همشهری نوشت،‌

به موازات بمباران مردم بی‌دفاع غزه و لبنان توسط رژیم صهیونیستی و ترور شخصیت‌های برجسته محور مقاومت و فرماندهان سپاه، یک خط رسانه‌ای توسط این رژیم ایجاد شده که چند هدف را دنبال می‎کند.

۱-هدف اول این خط، نشان دادن موج اختلافات بین تهران و محور مقاومت است و شایعات شگفت‌انگیزی را هم در همین راستا منتشر کرده‌اند. سفر رئیس مجلس به لبنان توانست موج تبلیغاتی‌ای را که تلاش داشت از اختلاف میان تهران و اضلاع مقاومت سخن بگوید، خنثی کند.

۲-سفر آقای قالیباف به لبنان، علاوه بر خنثی‌سازی دروغ‌های دشمن در رسانه‌هایشان، نشان از اعلان مواضع جمهوری اسلامی داشت؛ چراکه حضور یک مقام بلندپایه و رسمی جمهوری اسلامی در لبنان و در ضاحیه بیروت ثابت کرد که ایران پیوسته از مقاومت پشتیبانی می‌کند و همین امر، نیروی مضاعفی را به جبهه مقاومت خواهد بخشید و حتما روندهای تازه‌ای را در منطقه و تحرکات جبهه مقاومت ایجاد خواهد کرد.

۳- سفر رئیس مجلس به لبنان پیش از نشست ژنو صورت گرفت که یک پیام در عرصه بین‌الملل دارد؛ اینکه ما در عین اعتقاد به دیپلماسی پارلمانی و استفاده از تریبون‌های جهانی، با حضور میدانی در مناطق بسیار پرخطر برای کسانی که به‌دنبال کشف حقیقت هستند، پیام‌های بیداری‌بخش و تکان‌دهنده داریم.

۴-همچنین سفر آقای قالیباف می‌تواند برای مسئولان کشورهای اسلامی یک الگو باشد که بی‌تحرک و تماشاچی میدان نباشند و از هیمنه دشمن نهراسند؛ چراکه رژیم صهیونیستی به‌دنبال این بود که بگوید «ما خطرناک هستیم و هیچ‌کس بدون اجازه ما نباید در منطقه اقدامی کند.» سفر آقای قالیباف که با شجاعت و اقدام بموقع انجام شد، می‌تواند به نوعی دعوت برای حضور سایر کشورهای اسلامی به میدان باشد تا یکه‌تازی آمریکایی‌ها و ابزاردست آنان یعنی رژیم صهیونیستی ادامه‌دار نباشد.

۵- از طرف دیگر، مقاومت یک تفکر، اعتقاد و یک رسم است که با بمباران، تخریب و ترور از بین نمی‌رود. این سفر رئیس مجلس یک سفر بموقع، درست و با پیام‌های متعدد بود تا به آمریکا و اسرائیل بفهماند که با ترفند و تهدید نمی‌توانند جمهوری اسلامی را وادار به انفعال کنند؛ چراکه ابتکار عمل دست ماست و در موقعیت‌های مختلف تحرکات خاص خود را خواهیم داشت.

منبع: همشهری

788766

سازمان آگهی های پرسون