مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به برخی مشکلات و محرومیت‌ها در استان تهران گفت: تهران به ولنجک و سوهانک و نیاوران و لواسان خلاصه نمی شود؛ استان تهران، بهارستان، مرتضی‌گرد و اسلامشهر و پیشوا، دولتخواه و چهاردانگه هم دارد.
نایب رئیس مجلس در پاسخ به تذکر نماینده شهرکرد، خواستار پیگیری موضوع تخصیص اعتبارات تبصره ۱۸لایحه بودجه مربوط به اعتبارات اختصاصی برای محرومیت زدایی مناطق محروم از جانب کمیسیون برنامه و بودجه شد.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در حال حاضر بسته‌های پیشنهادی دولت در رابطه با ایجاد اشتغال به نمایندگان ارائه نشده است. ضمن این که ایجاد اشتغال وظیفه و مسئولیت وزیر کار نیست.
مدیر مجموعه‌سازی کتابخانه مجلس خبر داد؛

ساماندهی اسناد مجالس شواری ملی، سنا و اسلامی

مدیر مجموعه‌سازی کتابخانه مجلس از ساماندهی بیش از ۲ میلیون برگ اسناد مجالس شواری ملی، سنا و اسلامی ساماندهی خبر داد و گفت: تاکنون ساماندهی و برگ شماری بیش از ۱۲ هزار جلد پرونده از این مجموعه به اتمام رسیده است.
موسوی لارگانی در نطق میان دستور:

بورس به قتلگاه مردم تبدیل شده است!

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بورس به قتلگاه مردم تبدیل شده است گفت: مردم در حوزه اقتصاد منتظر اقدام عملی هستند
سلیمی ادعای تخصیص حواله خودرو به نمایندگان را رد کرد؛

شنیدن کی بود مانند دیدن؟!

عضو هیات رئیسه مجلس با تخصیص حواله خودرو به نمایندگان مجلس را کذب خواند و گفت: شهادت می دهم به هیچ نماینده‌ای حواله خودرو و سفر خارجی داده نشده است.
سلیمی با اشاره به بررسی طرح ممنوع‌الخروجی مسئولان در مجلس؛

تافته های جدا بافته/ آلودگی هوای تهران و گرما بهانه ای برای مسئولان جان دوست

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از افراد که در دولت گذشته در سطح معاون وزیر و رؤسای سازمان‌های مهم کشوری مسئولیت داشته‌اند، به بهانه آلودگی هوای تهران دو سه ماه به ژنو و وین رفته‌اند و آنجا ساکن شده‌اند و جالب است از همانجا درباره مسائل کشور مصاحبه و تئوری‌پردازی می‌کنند.
حاجی دلیگانی با اشاره به نامه معاون پارلمانی رئیس جمهور؛

نماینده دولت برای بررسی لایحه رتبه بندی جهت حضور در جلسات مجلس انتخاب شد

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به نامه معاون پارلمانی رئیس جمهور به رئیس مجلس گفت: میثم لطیفی رئیس سازمان امور استخدامی کشور به عنوان نماینده دولت معرفی شد تا در جلسات صحن علنی و کمیسیون های تخصصی شرکت و اعلام نظر کند.
این روزها، صحبت از صیانت، بخوانید محدود‌سازی اینترنت در ایران بیش از هر زمان دیگری داغ است و حتی زمانی‌که حملات سایبری از آن‌سوی مرزها، به شبکه داخلی ایران نیز صورت می‌گیرد، برخی مشکلات زمین و زمان را به‌گردن اینترنت و فضای مجازی می‌اندازند!. در حقیقت مخالفان و موافقان «طرح صیانت از حقوق کاربران و خدمات پایه کاربردی فضای مجازی» دو گروه مختلف را شامل می‌شوند و گروه سومی در این رابطه وجود ندارد.
این هفته در مجلس انجام‌ می‌شود؛

انتخاب عضو جدید حقوقدان شورای نگهبان

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: عضو جدید حقوقدان شورای نگهبان این هفته در مجلس شورای اسلامی انتخاب می‌شود.