مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

فکر می‌کنید برای چه در فیلم‌ها و سریال‌ها از درجه بندی سنی استفاده می‌کنند؟ برای اینکه قرار نیست همه اعضای خانواده هر فیلم یا سریالی را کنار هم بییند. اگر این کار را می‌کنید، قطعا تجدیدنظر کنید.
جنتی با اشاره به اخبار مذاکرات بین ایران و عربستان؛

حل مشکلات بین این دو کشور اقدام مهمی است/ از مذاکرات استقبال می کنیم

دبیر شورای نگهبان گفت: مشکلات دنیای اسلام تحمیلی و خواست قدرت‌های ضد اسلام است و اگر دولت‌ها و کشورهای اسلامی این حقیقت را متوجه باشند به جای اینکه به فکر نقشه‌ها و طرح‌های شیطانی مستکبران باشند، حول محور واحد و اشتراکات، تأمین منافع امت اسلامی را دنبال می‌کنند.
با اشاره به تخلفات وزارت نفت و سازمان حفاظت محیط زیست؛

رانت خواران بنزین سوز!

بعد از قرائت گزارش کمیسیون اصل 90 مجلس درباره تخلفات وزارت نفت و سازمان محیط زیست در دولت سابق در ارائه گزارش غلط درباره بنزین تولیدی پتروشیمی‌ها، مقرر شد این تخلفات از سوی قوه قضائیه مورد رسیدگی قرار گیرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار نماینده کاشمر درخصوص ضرورت به سرانجام رسیدن لایحه رتبه بندی معلمان گفت: لایحه مذکور مربوط به رتبه بندی معلمان است و این مسئله جزء اساسی ترین موضوعات مجلس یازدهم است.
نماینده مردم رامیان در مجلس از اداره حوزه تعلیم و تربیت با سرپرست انتقاد کرد که رئیس مجلس در پاسخ عنوان کرد هنوز ۴۰ روز از فرصت قانونی دولت برای معرفی وزیر پیشنهادی باقی مانده است.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان مدتهاست که مطالبه فرهنگیان است گفت : از آنجا که از مدت‌ها پیش در دستور کار مجلس و کمیسیون آموزش بود، معاونت قوانین می‌توانست پیشنهادات نمایندگان را بررسی کند د تا وقت مجلس گرفته نشود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با اشاره به مذاکرات تهران و ریاض گفت: اگر سوءتفاهم یا اشکالی وجود دارد باید مرتفع شود تا جهان اسلام بتواند با یک استراتژی و راهبرد مشخص به همکاری و تعامل با خودش بپردازد.
بهارستان که کمر به محاکمه روحانی و کابینه او بسته است، روز گذشته گزارش جدیدی را در باب متخلف دانستن دولت دوازدهم به قوه قضاییه ارسال کرد.
قالیباف در واکنش به تعدد پیشنهادات برای اصلاح لایحه رتبه بندی معلمان؛

پیشنهادات نمایندگان قابل طرح نیست!

رئیس مجلس شورای اسلامی در واکنش به تعدد پیشنهادات نمایندگان برای اصلاح لایحه رتبه بندی معلمان گفت: نمایندگان نمی‌توانند گروه‌های دیگری را به لایحه رتبه بندی اضافه کنند.
دهمرده با اشاره به سفرهای استانی رئیس‌جمهور بیان کرد؛

تصمیمات گرفته شده اجرا نشود این سفرها نتیجه عکس خواهد داد!

نماینده زابل در مجلس گفت: باید تصمیمات اتخاذ شده در سفرهای استانی آقای رئیس‌جمهور هر چه سریع‌تر اجرایی شود چرا که در صورت تأخیر در اجرای این تصمیمات شاهد نتیجه عکس و بروز شرایطی بر علیه انجام این سفرها و فضای منفی در مورد آن خواهیم بود.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی بیان کرد: درگیری کشور با موج جدید کرونا بر اساس احتمالات است. اما جامعه به ویژه وزارت بهداشت باید آمادگی مقابله با موج احتمالی را داشته باشد تا مشکلات گذشته تکرار نشود.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: شورای نگهبان به صورت شفاف اعلام کند که افرادی که در انتخابات ریاست جمهوری تایید صلاحیت شده‌اند چه شاخصه‌هایی داشته اند که توانسته اند از معیارهای شورای نگهبان عبور کنند.
در جلسه مشترک نمایندگان با مسئولان وزارت اطلاعات؛

تحولات قفقاز و افغانستان بررسی شد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با اشاره به نشست مشترک کمیسیون متبوع خود با وزیر و مسئولان جدید وزارت اطلاعات، گفت: تبادل نظر پیرامون مسائل مرتبط با امنیت و سیاست خارجی همسایگان ایران در نشست امروز انجام شد.