مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نماینده اراک در مجلس گفت: در مجموعه پتروشیمی شازند اراک جذب نیروی خارج از عرف رخ داده است که حتی برخی افراد پذیرفته شده در این مجموعه در اراک هم سکونت ندارند.
با اشاره به جمع بندی کمیته ورزش کمیسیون فرهنگی؛

عزیزی خادم در خصوص وجود جادوگری در فوتبال پاسخگو باشد!

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمع بندی کمیته ورزش این کمیسیون درباره جادوگری در فوتبال از حضور عزیزی خادم رئیس فدارسیون فوتبال و توضیحات وی در این باره در روزهای آینده خبر داد.
نماینده شهرکرد در مجلس گفت: جمهوری اسلامی مذاکره نمی‌کند که تحریم‌ها برداشته شود بلکه مذاکره می‌کند که با لغو کلیه تحریم‌ها، آمریکا کلیه تعهداتش را برای آغاز مذاکرات عملیاتی کند.
رییس مجلس شورای اسلامی از نهادهای ذیربط خواست زمینه دسترسی جوانان به کتاب را فراهم کنند و گفت: فعالان حوزه نشر نقش مهمی در رشد و توسعه شاخص‌های انسانی در کشور دارند و هر گونه فعالیتی در راستای پرورش افرادی آگاه و علاقه‌مند به پژوهش و مطالعه، اقدامی ارزشمند در خدمت به آینده کشور است.
دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در محکومیت اقدام ضد حقوق بشری انگلیس در قرار دادن جنبش حماس در فهرست تروریستی بیانیه‌ای صادر کرد.
علیرضا بیگی درپی شکایت معاون اول روحانی از وی در خصوص اظهاراتش؛

تخلفات جهانگیری محرز است/ دستگاه قضا ورود کند!

عضو هیئت تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی سازی گفت: ملت ایران منتظر است که مدعی‌العموم به پرونده جهانگیری در ماجرای خصوصی سازی ایران ایرتور و کشت و صنعت مغان ورود کند.
گرچه انتظار می‌رفت که مجلس انقلابی، مجلسی توامان با تصمیمات خاص و بعضا تبلیغاتی باشد، اما قطعا که در بخش‌ها و زمینه‌هایی آش آنقدر شور شده که میان خود نمایندگان نیز این تصمیمات تنش و حاشیه آفریده.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: آزاد شدن پول‌های بلوکه بر بازار ارز تاثیر بسیار مثبتی برجای خواهد گذارد زیرا سبب می‌شود، منابع ارزی کشور تقویت شود و مهم‌تر از آن اینکه دست دولت در مدیریت بازار ارز باز خواهد بود و این امر اثر قابل توجهی خواهد داشت.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توسعه مبادلات اقتصادی و سرمایه گذاری های مشترک و عملیاتی کردن توافقات امضا شده به خنثی کردن تحریم ظالمانه اعمال شده آمریکا علیه دو ملت قهرمان ایران و ونزوئلا منجر می گردد.
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: امیدوارم همان طور که دولت در اولویت اولش یعنی واکسیناسیون موفق بود، در انجام امور درباره اولویت دومش یعنی رفع مشکلات معیشتی مردم نیز موفق باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مجلس به نظر و تشخیص خود عمل می‌کند و همین امر نشان می‌دهد حب و بغض‌های سیاسی مبنای عملکرد مجلس نیست.
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: نمایندگان مجلس از عملکرد وزارت بهداشت در اجرای قانون پزشکان تعهدی رضایت ندارند و برای همین هم کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی قطعاً با احضار مسئولین وزارت بهداشت پیگیر این تخلف خواهد بود.
محمدنژاد در گفت‌وگو با پرسون/ بخش دوم

برخی وزرای رئیسی خود را در مدینه فاضله تصور می‌کنند

یک نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: برخی از وزرا خودشان را در مدینه فاضله دیدن و برنامه‌هایی ارائه دادند که اصلا قابلیت اجرایی ندارد و عدد بسیار بزرگ در مقابل امکانات فوق‌العاده کم قرار دارد.
قالیباف در همایش سراسری مدیران کمیته امداد؛

ما مقصریم که به نفع کشور تصمیم نمی‌گیریم!

رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید رویکرد تصمیم گیری‌های مسئولان کشور به سمت تصمیمات شجاعانه باشد گفت : بنده و امثال بنده در تصمیم گیری‌ها و سیاست گذاری و نیز حکمرانی‌ها مقصریم که شجاعانه و به نفع کشور تصمیم نمی‌گیریم.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: برای اصلاح فساد باید سازوکار ارز ۴۲۰۰ تومانی اصلاح شود و پول به جای اینکه به رانت‌خواران برسد ، باید در انتهای زنجیره به مصرف کنندگان برسد.
واقعیت تذکر نمایندگان به رئیس جمهور در خصوص انتصابات فامیلی؛

آصفری: قصدمان صرفاً پیشگیری بود!

عضو کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس شورای اسلامی درباره تذکر روز سه‌شنبه 35 نماینده مجلس به دولت گفت: ما نمی‌گوییم انتصابات فامیلی در دولت وجود داشته است بلکه می‌گوییم دولت از الان پیشگیری کند و در وزارت خانه‌ها نگذارد انتصابات فامیلی صورت گیرد.
گلایه‌های رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از عملکرد دولت‌های روحانی در حالی بیان شده که در آن زمان هم وی در این سمت حضور داشته است.