مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم گفت: بنزین به هیچ وجه کوپنی و گران نخواهد شد.
اولین سفر رییس‌جمهور کشورمان به روسیه حواشی بسیاری پیدا کرد؛ آنقدر که توافقات و تفاهمات و قراردادهای این سفر از سوی برخی اعضای کابینه که رییسی را همراهی می‌کردند، تحت‌الشعاع قرار گرفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع آب در کشور و در منطقه از اولویت‌های مهم است و به آن به عنوان یک مسئله امنیت ملی توجه ویژه داریم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:طبق قانون مجلس باید یارانه ارزی بر اساس مدل کالا برگ الکترونیکی یا کارت اعتباری، به دست مردم برسند
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: دولت اگر می‌خواهد نحوه تخصیص ارز را تغییر دهد، باید زیرساخت‌های آن را فراهم کند.
نماینده مردم بهشهر در مجلس گفت: یارانه پنهان عملا به طبقات ضعیف جامعه اختصاص پیدا نمی‌کند و عمده این یارانه‌ها به جیب عده‌ای خاص می‌رود.
قضایای اخیر یعنی حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی از روی نان‌های غیرسنتی و ماکارونی، بازتاب‌ها و نارضایتی‌های گسترده‌ای داشت، به ویژه آنکه در وضعیت گرانی برنج، ماکارونی تنها کالایی بود که خانوارهای فقیر می‌توانستند مصرف آن را بیشتر کنند و قدری از فشار هزینه برنج کم کنند، ولی با چند برابر شدن قیمت آن در یک شب تمامی معادلات مردم و به ویژه اقشار فرودست به‌هم ریخت.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: هر تصمیمی باید به صورت مفصل و با دلایل برای مردم توضیح داده شود.
نوش آبادی گفت:: وضعیت جاری اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم به هیچ وجه قابل توجیه نیست. امروز همه ما در برابر این ملت مسئولیم. متاسفانه رقابت بر برای تصاحب کرسی‌های قدرت بر کرسی ها و میزهای خدمت غلبه کرده است.
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید به این فکر کند که خط قرمز معیشت مردم بوده و نباید اجازه دهیم آنها به سختی بیفتند.
میرتاج‌ الدینی گفت: وزیر امور اقتصادی و دارایی هم درباره روش هوشمندسازی یارانه نان توضیحاتی را به نمایندگان ارائه داد و تأکید کرد قیمت نان برای مردم افزایش نمی‌یابد از سوی دیگر مردم محدودیتی برای میزان مصرف نان و خرید آن نخواهند داشت.