مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: علی رغم تلاش دولت همچنان احتمال خاموشی ها پابرجا است. باید با مصرف بهینه، استفاده از تجهیزات کم مصرف و بهره گیری از ظرفیت های موجود و به میدان آوردن بخش خصوصی تمام تلاش خود را به کار بگیریم تا خاموشی ها به حداقل کاهش یابد.
عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس گفت: نفوذ پهپادی ایران در محور مقاومت، رژیم صهیونیستی را دچار استیصال کرده است به گونه‌ای که برای شناسایی این دو پهپاد چهل و یک هواپیمای جنگی را به پرواز درآورده اند.
شماری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت، نظرات خود را درباره تصویب کلیات طرح شفافیت قوای سه‌گانه، روز کارگر، زیست‌بوم اقتصاد دیجیتال بیان کردند.
کمیسیون اجتماعی و کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید امروز جلسه داشتند که مصوبات و موضوعات مطرح شده در این کمیسیون‌ها را می‌خوانید.
فراکسیون زنان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهور اعلام کردند که افزایش ناگهانی حق بیمه، موجب شده بسیاری از زنانی که از بیمه زنان خانه ‌دار استفاده می‌کردند.
رئیس قوه قضائیه ابراز امیدواری کرده است که با همکاری مجلس و دولت و قوه قضائیه گام‌های اثربخشی برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم و حل مشکلات آنها برداشته شود.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: با درگاه ملی مجوزها موانع بر سر راه فعالان اقتصادی و سرمایه‌گذاران برای شروع کسب و کار جدید برداشته می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: همه متولیان امور کارگران به ویژه دولتمردان و کارفرمایان باید در ارتقاء جایگاه کارگر در مدل حکمرانی اسلامی سهیم شوند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: کارشکنی‌های پی در پی و مستمر آمریکا در مذاکرات باعث شده است توافق به تأخیر بیفتد.
بر اساس آنچه که در متن طرح شفافیت قوای سه گانه آمده است، باید در مجموعه هایی که به صورت شورایی اداره می شوند از جمله مجلس شورای اسلامی به گونه ای که قابلیت خوانش رایانه ای داشته باشد، منتشر شود.