مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت درباره بروز کردن اطلاعات مردم در سامانه جامع ایرانیان دچار عقب‌ماندگی است به همین دلیل فعلا یارانه نقدی داده تا مردم با آزادسازی قیمت‌ها دچار مشکل نشوند.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: طرح اصلاح قانون استفاده برخی از دستگاه‌ها از نماینده حقوقی به کارگروهی در کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای ارجاع شد تا جزئیات آن در این کمیته مورد بررسی قرار گیرد و سپس در صحن کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس مورد بررسی قرار گیرد.
نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: اگر توجه کنید، جدای از رقیبان دولت فعلی که در داخل، اصلاح‌طلبان و برخی نیروهای مستقل هستند، بخشی از نیروهای اصولگرا هم منتقدان این دولت هستند که یک مسئله بدیهی است.
قالیباف گفت: ضمن تبریک به ملت بزرگوار ایران‌، ورزشکاران، مربیان، کادر فنی و سرپرستان کاروان ورزشی ناشنوایان، امیدوارم‌ همواره شاهد موفقیت و سربلندی جوانان عزیزمان در میادین جهانی و بین‌المللی باشیم.
نایب رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت که طبق توضیح رئیس سازمان هدفمندی یارانه‌ها، سایت سازمان هدفمندی یارانه ها تا آخر هفته جاری یا اویل هفته آینده برای ثبت نام افراد جامانده از دریافت یارانه راه اندازی شده و سپس اطلاعات آنها توسط وزارت کار بررسی می شود.
نماینده مردم اهر و هریس در مجلس گفت: پایه و اساس توسعه و پیشرفت کشور از آموزش و پرورش نشأت می‌گیرد و طرح رتبه‌بندی معلمان پس از ۱۲ سال در مجلس تصویب شده و احتمالاً تا اواخر خردادماه به مرحله اجرا می‌رسد.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: امروز مشکلات معیشتی به شدت مردم را اذیت می‌کند و هر کدام از روحانیون به هر نحوی در سالم‌سازی نظام اقتصادی کشور، فعال‌سازی عرصه انقلاب، تشویق مردم به توحید و دیگر فعالیت‌ها می‌توانند نقش ایفا کنند.
دستیار سیاسی و رسانه‌ای قالیباف گفت: آقای قالیباف از سال ۸۴ که وارد عرصه سیاسی شد تخریب می‌شود، ریشه این تخریب یک جمله است: «آقای قالیباف برای حضرت آقا سربازی می‌کند و سرباز حضرت آقا است».
یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از تهیه طرحی توسط جمعی از نمایندگان برای استمرار پرداخت ارز ترجیحی به برخی کالاهای اساسی و دارو خبر داد.
جلال رشیدی کوچی درخصوص تغییر شرایط واردات خودرو گفت: حجم موتور بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ سی‌سی شد، سقف قیمت بین ۲۰ تا ۲۵‌هزار دلار.
یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید برای تغییر در نظام پرداخت یارانه حمایت غذایی و کالایی از مردم کند یعنی یارانه پرداختی خودش را در خرید کالا نشان دهد.