مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

سخنگوی کمیسیون برنامه گفت: از کمیسیون تلفیق و مجلس انتظار می رود با ورودی کارشناسانه نقاط ضعف لایحه بودجه ۱۴۰۲ را جبران کند و انتظار برحق مردم مبنی بر بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت‌شان را محقق نماید.
تعدادی از نمایندگان در نامه‌ای خطاب به سران قوا آرام کردن فضای سیاسی و اقتصادی کشور را اولویت اصلی کشور دانستند و خواستار اعمال قانون در کنار عطوفت از سوی مسئولان نظام شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استان‌ها باید خودشان درباره نحوه استفاده از ظرفیت‌ها و اعتبارات تصمیم‌گیری کنند، گفت: باید در برنامه هفتم، حوزه اقدامات ملی و محلی تفکیک شده و تلاش کنیم اختیارات به استان‌ها تفویض شود.
نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ وظیفه اصلی ما مسئولین در کنار پاسخ قاطع متقابل به وقاحت اروپایی ها مصون سازی اقتصاد کشور از نوسانات قمیت‌هاست، چراکه مادامی که غول گرانی و تورم گلوی مردم و مستضعفان را می فشارد، اروپایی ها هم بیشتر دست به این اقدامات می زنند.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: افزایش حقوق ۲۰ درصدی کارکنان در لایحه بودجه سال آتی علی‌رغم تورم ۴۰ درصدی قابل قبول نبوده و مجلس شورای اسلامی نباید به سادگی از کنار این موضوع عبور کند.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در فتنه‌ای که متاسفانه بیش از ۳ ماه طول کشید، متاسفانه برخی از مسئولان وسط لحاف خوابیدند و به این سمت و آن سمت هم غلت نخوردند، درحالی که این روزهاست که نظام نیاز دارد ما پشت و کنار آن بایستیم.