مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نماینده دورد و ازنا در مجلس شورای اسلامی مشروط به بهبود شرایط کیفی خودروها در بازه زمانی ۶ ماهه، از پاسخ‌های وزیر صنعت، معدن وتجارت قانع شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی در جریان سخنرانی در اجلاس اتحادیه مجالس کشورهای عضو شورای همکاری اسلامی نسبت به تبعات بلند مدت هرگونه تصمیم احساسی از سوی جمهوری آذربایجان پس از حادثه اخیر به این کشور هشدار داد.
نایب رئیس مجلس در پاسخ به اظهارات نماینده میانه مبنی بر ادعای اتهام دریافت رشوه از سوی نمایندگان که آن را به نقل از ائمه جمعه یکی از شهرستان‌ها مطرح کرد گفت: رسیدگی به این موضوع را از سوی رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خواستار هستیم.
رحیمی‌جهان‌آبادی در صحن مجلس مطرح کرد؛

اولویت کشور حل مشکلات مردم است نه اصلاح قانون انتخابات

نماینده مردم تربت جام در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط سخت اقتصادی و دلار ۴۴ هزار تومانی و تورم ۶۰ درصدی، باید مشکلات مردم در اولویت مجلس باشد، نه اصلاح قانون انتخابات.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی‌ امروز (دوشنبه) به بررسی جزییات طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس می پردازند. همزمان سخنگوی شورای نگهبان خبر داده که این شورا از اصلاح قانون فعلی بر اساس سیاست های کلی انتخابات استقبال می کند . انتخابات مجلس دوازدهم اسفندماه سال آینده برگزار می شود.
نماینده مردم کرج در مجلس گفت: با توجه به اینکه شورای نگهبان اصطلاح رمزپول و رمزارز را در طرح بانکداری دارای ابهام دانسته، ضروری است تا پیش از رفع تمامی این نگرانی ها و ابهامات از هر گونه اقدام عجولانه توسط بانک مرکزی جلوگیری شود.
سوال نماینده نیشابور از وزیر اقتصاد درباره علت عدم وجود یک سامانه شفاف و عمومی در خصوص بررسی و دریافت تسهیلات بانکی توسط اشخاص حقیقی و حقوقی اعلام وصول شد.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: بر اساس این طرح مجلس احزاب می توانند به صورت انفرادی یا تشکیل جبهه در انتخابات مجلس شرکت کرده و از سوی دیگر هیچ لزومی ندارد که حتما نامزدها در یک لیست باشند بلکه یک نامزد می تواند در چند لیست حضور داشته باشد.