مجلس

همراه با نمایندگان مردم از تمام خبرهای مهم و به روز پارلمان در سرویس مجلس پرسون مطلع شوید.

نایب رئیس کمیسیون گفت: هیچ کس مخالف اخذ مالیات از سوداگران و کسانی که قیمت را در بازار بالا می‌برند نیست اما باید متناسب با واقعیت‌ها و شرایط موجود در خصوص این موضوع تصمیم‌گیری شود.

روح الامینی، نماینده مجلس و طراح دهمین استیضاح وزیر بهداشت ، در گفت وگویی مشروح دلایل ضرورت استیضاح «عین اللهی» و ناکارآمدی مدیریت حوزه سلامت کشور را تشریح کرد. او معتقد است، زخم مشکلات بخش سلامت با مدیریت کنونی روز به روز در حال عمیق ترشدن است. روح الامینی کلی حرف های «نگو» هم داشت...
رئیس مجلس شورای اسلامی با هدف حضور در هفدهمین کنفرانس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی کشور را به مقصد الجزایر ترک کرد.
کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در هفته جاری به بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان برای استیضاح وزیر بهداشت و درمان می پردازند.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: از نگاه غرب اهانت به قرآن در سوئد آزادی بیان است اما سوال درباره هولوکاست مجازات سختی دارد.
نایب رئیس فراکسیون انقلاب مجلس شورای اسلامی گفت: ایران هراسی پروژه مشترک دشمنان کشورمان است، ممانعت از ترزیق دومینووار این پروژه به کشورهای اروپایی و منطقه‌ای باید به ماموریت ویژه وزارت خارجه بدل شود.

رئیس کمیته اقتصاد دیجیتال مجلس شورای اسلامی گفت: نهادهای تصمیم‌گیر ایرانی، تمایل دارند این مذاکرات سرعت بیشتری پیدا کرده و نهادهای مسئول روسیه و ایران به توافقات اجرایی دست پیدا کنند.

رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: پیشینه تاریخی این دولت های استعمارگر پر از جنایت هایی است که علیه ملت های دیگر انجام داده اند. این اقدام پارلمان اروپا نیز دنباله روی از شیوه ترامپ بود، در حالی که ترامپ فردی احمق بود که حتی خود آمریکایی ها نیز آن را شناخته اند.
خروجی انتخابات مجلس یازدهم و دولت سیزدهم، حاکمیت یکپارچه‌ای شکل داد که در بادی امر، جریان رقیب هم امیدوار به جراحی‌ها و تغییراتی شد که می‌دانست در زمان آنان میسر و ممکن نبود.