پرسون پیگیر چطور؟ چگونه؟ چرا؟ تمامی رویدادها و رخداد ها... | این رسانه سعی دارد: امانتداری صدیق، مستقل و بی‌طرف،منتقدی منصف، بصیر و بی‌غرض، پرسشگری جریان‌ساز با مهارت سوال پرسیدن باشد.

با هدف تثبیت مالکیت دولت بر اراضی انجام شد؛

اخذ ۷۰ سند تک ‌برگ در حریم درجه‌ یک مجموعه میراث جهانی تخت جمشید

مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی مرودشت از اخذ ۷۰ سند تک ‌برگ در حریم درجه‌یک مجموعه میراث جهانی تخت جمشید با هدف تثبیت مالکیت دولت بر این اراضی خبر داد.
مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین:

کاشت نشائی کلم در قیروکارزین آغاز شد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین از آغاز کاشت نشائی انواع کلم از اواخر شهریور ماه در اراضی این شهرستان خبر داد.
رئیس کل بانک مرکزی:

نرخ فعلی دلار دوام ندارد

رئیس کل بانک مرکزی در یادداشتی ضمن اشاره به نوسانات نرخ ارز در روزهای اخیر، از حضور پرقدرت بانک مرکزی در بازار پول و ارز و تلاش برای تعادل بازار ارز خبر داد.
پرواز شماره ۲۸۲۹ شرکت هواپیمایی معراج که از فرودگاه مهرآباد به مقصد کرمانشاه پرواز کرده بود به دلیل نقص فنی از میانه راه به تهران بازگشته و فرود اضطراری انجام داد.

فرماندار کرمانشاه توسعه مراکز اورژانس خصوصاً در جاده های اصلی، فرعی و شهر کرمانشاه را از برنامه های شهرستان اعلام کرد و افزود: تقویت و توسعه پایگاه های اورژانس به تأمین سلامت مردم و رفع مشکلات آنها به خصوص در زمان حوادث و بحران ها کمک می کند.
نماینده مردم تهران در مجلس گفت: سال‌ها تز فکری دولتمردان این بود که اول توسعه و بعد عدالت که سرمنشا انحراف از مسیر استقرار آرمان‌های انقلاب است؛ هم اکنون ثمره توسعه عاری از عدالت را که در یک کلمه فقر و فساد و تبعیض است را می‌بینیم.
آمار مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ؛

کرونا نفس های 8 نفر را در کرمانشاه از شماره انداخت

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان ۸ نفر می باشد که از این تعداد پنج مورد فوت مربوط به شهرستان کرمانشاه است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی استان کرمانشاه  از ۲۴هزار و ۶۹۱ ماموریت در پنج ماهه سال جاری خبر داد و افزود: تصادفات بین شهری۳هزار و ۳۶۷مورد، خدمات شهری غیر تصادفی از قبیل ( تنگی نفس، قلبی، ریوی و..) ۱۶هزار و۸۸۲ مورد، تصادف جاده ای هزار و۷۸۲ مورد، غیر تصادفی دو هزار و ۶۶۰ مورد و اورژانس هوایی ۳۹ پرواز به مناطق صعب العبور با همکاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه داشته است.

آشپزخونه پرسون؛

طرز تهیه کباب آدانا

کباب ترکی یکی از غذای معروف و بسیار لذیذ ترکیه است و طرفداران بسیار زیادی هم دارد. بهتر است این کباب ترکی لذیذ روی آتش پخته شود اما پخت آن درون تابه گریل نیز مانعی ندارد.
مسئول ترویج مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت گفت: از نیمه شهریور تا کنون۱۴ کارگاه آموزشی_ترویجی توسعه کشت دانه روغنی کلزا در این شهرستان برگزار شده است و برگزاری کلاس ها تا نیمه مهر ماه نیز ادامه دارد.
مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: سازمان الکترونیک منجر به نظارت مناسب بر رفتار بیمه شدگان می باشد و  با استفاده از سازمان الکترونیک می‌توان نظارت مناسبی روی بیمه‌شده‌ها و رفتارشناسی آنها انجام داد و برای این موضوع باید داده‌ها و اطلاعات درست در اختیار بیمه‌ها قرار بگیرد.

رییس تعزیرات حکومتی گفت: سازمان تعزیزات حکومتی و قوه قضائیه در مواردی ضرورت دارد که هر دو ورود پیدا کنند و هماهنگ باشند و در بخش هایی از لحاظ قانونی نیاز که قوه قضائیه ورود پیدا کند