اصفهان

به مناسبت سالروز شهادت برترین تک تیرانداز جهان؛

یادی از شهید زرین؛ تک‌تیرانداز برتر جهان

شهید زرین جزو نیروهای اصلی و بنیانگذاران لشکر امام حسین (ع) بوده و در جبهه‌ها نقش منحصر به فردی را ایفا می‌کرد؛ در جنگهای نامنظم و دیگر عملیات‌ها به عنوان تک تیرانداز نقش حساس و ظریف خود را بازی کرده و ضربات مهلکی را ماهرانه به ایادی دشمن وارد کرد که ارتش بعثی را بعد از تلفات سنگین مادی و انسانی دچار سرگیجه کرد.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: صنعت گردشگری در کشورمان با اتفاق‌های متعدد ۲ سال اخیر از جمله سیل، افزایش قیمت بنزین، سقوط هواپیما، شهادت سردار سلیمانی و شیوع ویروس کرونا همچنان پویا است.
آشنایی با اصول و فنون روزنامه نگاری مدرن؛

خبر روح یک‌ جامعه پویا و زنده است

خبر روح یک‌ جامعه پویا و زنده است و خبری می تواند ماندگار باشد که دارای زیرساخت های روایی و داستانی باشد.
با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری به بهره برداری رسید:

افتتاح طرح توسعه شرکت چینی ‌زرین اصفهان

روز جمعه (8 اسفند ماه) طرح توسعه صنایع چینی زرین اصفهان با صرف بالغ بر هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان روز جمعه با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری و استاندار و شماری از مسوولان این استان افتتاح شد.
رئیس دفتر رئیس جمهوری با بیان اینکه باید تلاش ما بر حذف آسیب از فضای مجازی باشد، گفت: به دلیل اینکه آسیب کوچکی در فضای مجازی هست نباید از مزایای بی نظیر آن غافل شویم.
رییس جمهوری در پی گزارش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اقدامات به عمل آمده درباره زلزله استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و اصفهان، تاکید کرد که بازسازی همه مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد و اصفهان، تا پایان تیرماه سال ۱۴۰۰ به اتمام برسد.
نصف جهان میزبان گردهمایی بزرگ فعالان و هنرمندان گره ها و نقش ها می شود؛

برپایی 6 روزه نمایشگاه فرش دستباف در اصفهان

محل دائمی برپایی نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان از سوم تا هشتم اسفندماه و طی شش روز میزبان بیست و سومین نمایشگاه فرش دستباف اصفهان به عنوان زیباترین نمایشگاه تخصصی سال خواهد بود.
محمدتقی رهبر گفت: ائمه جمعه شهرهای مختلف دغدغه مردم دارند و به همین دلیل تمرکزشان را روی مشکلات مردم می‌گذارند. حالا یک زمانی به بدحجابی، و یک زمانی به گرانی حساس می‌شوند و این روزها هم نسبت به دوچرخه‌سواری زنان واکنش‌هایی نشان می‌دهند. بالاخره دوچرخه‌سواری زنان هم مثل گرانی معضل است.
شهردار بیده مرکز بخش پادنای بزرگ سمیرم گفت: در پی زلزله شامگاه چهارشنبه از مردم می خواهیم در مسیر‌ها و جاده‌های منتهی به مناطق زلزله زده این شهرستان و استان همجوار رفت و آمد نکنند.
مدرس دانشگاه و رییس اداره امور اجتماعی شهرداری اصفهان اعلام کرد:

اکثر کودکان خیابانی در اصفهان، مهاجر و غیر بومی هستند

مدرس دانشگاه و رییس اداره امور اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: اغلب کودکان کار در شهر اصفهان غیر بومی و از خانواده های مهاجری هستند که به این کلانشهر نقل مکان کرده اند و شیوع بیماری کرونا، سلامت آنها را تهدید می کند.

رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان:

در نوروز ۱۴۰۰ به جای ممنوعیت سفر با محدودیت سفر رو به رو هستیم

محسن روناسی رئیس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی استان اصفهان گفت: بر اساس آخرین آمار ستاد ملی کرونا، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، سفرهایی انجام می‌گیرد.
مدیر مرکز پایش شرکت آب و فاضلاب استان:

آب آشامیدنی اصفهان آلوده نیست

فهیمه امیری مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: با توجه به نمونه برداری‌های میکروبی و کلرسنجی روزانه از شبکه توزیع شهر اصفهان و اجرای حدود ۲۰۰ مورد آزمون میکروبی و ۶۰۰ مورد کلرسنجی در ماه، هیچ گونه آلودگی در شبکه توزیع آب اصفهان مشاهده نشده و آب شبکه کاملا سالم و بهداشتی است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان:

اصفهان به یک استان تاثیرگذار در صنعت نمایشگاهی کشور تبدیل شده است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: نمایشگاه یک زیرساخت بسیار مهم و تاثیرگذار در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی محسوب می‌شود و اکنون اصفهان یکی از استان‌های تاثیرگذار در حوزه نمایشگاهی به شمار می‌رود.
مدیرکل کمیته امداد اصفهان: مهمترین بخش در تحقق اقتصاد مقاومتی ایجاد شغل به ویژه برای نیازمندان است که کمیته امداد استان اصفهان پرچمدار تحقق این مهم در استان اصفهان است به نحوی که در سال جاری تاکنون موفق به ایجاد ۷۸۴۷ فرصت شغلی شده است.