اصفهان

چند کلمه به ظاهر ساده در تیتر بالا همه زندگی یک دستیار تخصصی پزشکی بالأخص گروه بالینی را بیان نمی کند؛ این دستیار، سالهاست در پشت سر خود مصائب زندگی اش را به دوش کشیده و حالا در نقطه ای ایستاده است که میان رفتن و ماندن، با چالش های فراوانی دست و پنجه نرم می کند.
یادداشت/امروزه اقشار مختلفی در یک جامعه زندگی می کنند و معلولان یکی از این گروه های موثر اجتماعی در این گستره بزرگ و پیچیده هر کدام دغدغه ها، نقش ها، مطالبه ها و خواسته ها و البته نقدهایی دارند. نقدهایی به کم و کاستی ها و مطالبه ای برای گرفتن حق و حقوقشان. آنها فقط حقشان را می خواهند با اندکی احترام، همین. و حالا باید حرف و نقل های یکی از جنس همین گروه را اینگونه خواند و شنید:
تور مجازی موزه هنرهای معاصر اصفهان و منتخب آثار گنجینه آن به مناسبت روز جهانی موزه رونمایی می شود و علاقه مندان می توانند این موزه را به صورت آنلاین تماشا کنند.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از شناسایی ۸۰۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.
به دلیل حاشیه شب گذشته بازی دو تیم مطرح شد؛

تقدیر پلیس اصفهان از هواداران سپاهان و پرسپولیس

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس استان از هواداران 2 تیم فوتبال سپاهان و پرسپولیس که شب گذشته با حمایت خود زمینه تماشای بازی جذاب دو تیم را فراهم کردند تقدیر کرد.
 
مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از سفر وزیر راه و شهرسازی برای افتتاح و بهره برداری چند پروژه عمرانی در روز سه شنبه به اصفهان خبر داد.
دستگاه‌های تشخیص کرونا از جمله کپسول اکسیژن، تب‌سنج ، اکسی متر و دستگاه ضدعفونی کننده فرابنفش به ارزش ۶ میلیارد ریال از سوی بانک قرض الحسنه مهر ایران در طی مراسمی به دانشگاه علوم پزشکی و مراکز درمانی اصفهان اهدا شد.
چل گاو یا چاله گاو دشتی پر از چشمه و مرغزار و گیاهان کوهستانی منطقه است که در بین دو خط الراس رشته کوه دالانکوه قرار دارد که مکان گردشگری چل گاو همه ساله در فصل بهار پذیرای جمع کثیر کوهنوردان و گردشگران است. مسیر دسترسی به این دشت از روستای انالوجه واقع در ضلع جنوبی این کوه می باشد.که با یک کوهپیمایی تقریبا دو ساعته از دره ای که از شرق به غرب امتداد دارد، در ابتدا دارای شیب ملایمی است ولی در انتهای مسیر شیب نسبتا تندی می شود و در نهایت به دشت چال گاو میرسد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

سازمان تأمین اجتماعی در یک ریل جدید قرار گرفته است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی در یک ریل جدید قرار گرفته است، گفت: تبلور همکاری مجلس، تأمین اجتماعی و تشکل‌های بازنشستگان را در فصل بودجه دیدیم که پرداخت 89 هزار میلیارد تومان از مطالبات تأمین اجتماعی از دولت تصویب شد تا متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان اجرایی شود.
مسئول مرکز ترجمه پژوهشگاه اتحاد جهان اسلام:

خداوند؛ برای گناهکاری که به سوی او بازگردد مشتاقانه آغوش باز می کند

مسئول مرکز ترجمه پژوهشگاه اتحاد جهان اسلام گفت: خداوند به سوی گناهکاری که به سوی او بازگردد و ربوبیت خداوند را انکار نکند، مشتاقانه آغوش می گشاید.