اصفهان

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان گفت: ساماندهی محور تاریخی دردشت امسال آغاز و به پایان رسید و مرمت بازار نظامیه با اعتبار یک میلیارد تومان از دیگر طرح های میراثی شهرداری در این منطقه بود.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین در شرق استان اصفهان:

شکارچیان پرندگان کمیاب و شکاری دستگیر شدند

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان نایین در شرق استان اصفهان گفت: ۲ شکارچی غیر قانونی پرندگان شکاری و کمیاب در این خطه دستگیر شدند.

نقدی بر عملکرد مدیریت بحران در استان اصفهان؛

باران هوا را شفاف کرد اما موضوع آلودگی را نه!

یادداشت / تعریف بحران و تجربه نبودن متولی برای حل و فصل این موضوع در استان اصفهان، همانند یک عادت بد نهادینه شده است، غبار بحران هایی که نا خودآگاه همه ما را دچار عارضه بی تفاوتی کرده است !
مدیر کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: ۷۰ واحد صنعتی و تولیدی در شهرک های صنعتی استان اصفهان پایش شد که در طی این روند برای ۴۰ واحد اخطاریه صادر و ۶ واحد با دستور قضایی پلمب شد.
معاون استاندار اصفهان اعلام کرد:

ممنوعیت ترددها در اصفهان از ساعت 18 تا 4 صبح

معاون استاندار اصفهان اعلام کرد: از فردا شب تردد در سطح شهر اصفهان از ساعت 18 تا 4 صبح ممنوع خواهد شد و تا دو روز این ممنوعیت ادامه خواهد داشت.
مجری پروژه منشأیابی و سهم بندی ذرات معلق هوای شهر اصفهان:

علت آلودگی هوای 50 نقطه شهری اصفهان بررسی شد

مجری پروژه منشأیابی و سهم بندی ذرات معلق هوای شهر اصفهان گفت: از میزان آلودگی هوای 50 نقطه شهری اصفهان نمونه برداری شد و نیز منابع تولید کننده آن ها (شامل صنایع مختلف، خودروها و منابع طبیعی) درطول چهار فصل سال مورد بررسی قرار گرفت و آنالیز حدود 60 ترکیب شیمیایی در ذرات با بهره گیری از روشهای استاندارد انجام شد.
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان:

تبعات آلودگی هوا برای آحاد شهروندان نگران‌کننده خواهد بود

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شاخص آلودگی هوای امروز اصفهان روی عدد ۱۴۹ قرار دارد و به عبارتی اگر دو واحد به این شاخص اضافه شود، تبعات آلودگی هوا برای آحاد شهروندان نگران‌کننده خواهد بود.
رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان:

حقوق کارگری کارمندان شهرداری اصلاح می شود

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: مجموعه مدیریت شهری آمادگی لازم را دارند که قرارداد کارمندانی شهرداری که حقوق کارگری دریافت می کنند را اصلاح کند.
بررسی پرسون از وضعیت مسکن مهر در کلان شهر اصفهان؛

مردمی که به وقت گرانی، حاشیه نشین می شوند

تامین مسکن نقش زیادی در آرامش، سلامتی، شادی و توسعه هر جامعه ای دارد اما امروز افزایش قیمت چند صد برابری خانه باعث شده که کمتر کسی قدرت خرید این کالای گرانبهایی را داشته باشد و عده ایی نیز فکر خانه دار شدن را برای همیشه از ذهن خود خارج سازند ودر حواشی شهر ساکن شوند و جمعیت حاشیه نشین را اضافه کنند.
رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان:

شهرداری های مناطق، ردیف های مربوط به مناسب سازی را محقق نکردند

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ردیف‌های مربوط به مناسب‌سازی در بودجه مناطق شهرداری به شکل مناسبی محقق نشده و لازم است مواردی که ردیف‌های بودجه آن‌ها نادیده گرفته شده یا جابه‌جا شده است، در اصلاح بودجه سال ۹۹ لحاظ شود.
معاون درآمدهای مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور گفت: به طور متوسط فرار مالیاتی در جهان حدود ۱۵ درصد است اما فرار مالیاتی در ایران بسیار بیشتر و بین ۲۵ تا ۳۰ درصد برآورد شده که براساس برآوردهای ریالی می‌توان گفت حدود ۴۰۰ هزار میلیارد ریال فرار مالیاتی در ایران وجود دارد.