اصفهان

شب گذشته یکی از نیروهای محیط زیست پارک ملی قمشلو اصفهان حین گشت‌زنی در حوالی روستای جهادآباد (چاله‌سیاه) متوجه یک دستگاه موتورسیکلت با دو سرنشین شد که در حال پروژکتورکشی برای شکار آهو بودند.
یادداشت وارده؛

یارکشی شورای شهر اصفهان

یادداشت/ اگر بخواهم جریان شناسی اصفهان را با تحلیل ساختاری در چند کلمه به میدان کلامی سیاست معرفی کنم ، جریان ایدئولوژیک ساز خودی و غیر خودی یا مالک و مملوک یا حزب من و حزب دیگری به نظر مناسب می رسد و کارساز خواهد بود .
معاون اقتصادی و بازرگانی و عضو هیئت‌ مدیره شرکت پالایش نفت اصفهان گفت: در راستای چشم‌انداز این شرکت مبنی بر تبدیل به هلدینگ موفق پتروپالایشی و ایجاد ارزش‌افزوده مشترک به واسطه سرمایه گذاری در صنایع پایین‌دستی و استفاده از پتانسیل‌های بالقوه مشتریان عمده و همچنین افزایش سودهای غیرعملیاتی، بلوک 16.67 درصدی سهام عرضه‌شده شرکت نفت سپاهان در بورس، خریداری شد.
وبینار "موفقیت، آرزو یا واقعیت" به همت فرهنگسرای تخصصی پرسش وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان در ادامه مجموعه وبینارهای "جوانی فصل رویش" برگزار می‌شود.
گسترش فضایی بی رویه و بدون برنامه شهرهای بزرگ و متوسط کشور در چند دهه گذشته، باعث شکل گیری بافت‌های جدید شهری در مجاورت شهرها و جابجایی ساکنان و کاربریهای شهری به نواحی جدید شده است.
یادداشت/سال ها گذشت بدون توسعه زیر ساخت های برق در کشور و امروز سومین روز از برنامه قطعی برق در استان اصفهان است. عدم برنامه ریزی و غافلگیری مسئولان اتفاق تازه ای نبوده و نخواهد بود!
یکی از حیرت‌های مهم سیاحان خارجی طی سفر به ایران قدیم، این بود که متعجب می‌شدند که مردم در این سرزمین خشک و کم آب و حتی جهنمی چگونه بهشتی زندگی می‌کنند، راز این سبک زندگی را باید در ساخت بناها و عمارت‌هایی نه جاه طلبانه، بلکه منطبق با طبیعت و خلق و خوی آدم‌ها جستجو کرد.
معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش و پرورش استان اصفهان:

نگرانی از قطعی برق در زمان امتحانات دانش آموزان


معاون آموزش متوسطه اداره‌ کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به برگزاری امتحانات حضوری و مجازی دانش آموزان در بازه زمانی ۸ صبح تا ۱۲ ظهر، گفت: از استاندار اصفهان درخواست کردیم در این فاصله زمانی مشکل قطعی برق نداشته باشیم.
به بهانه آزادسازی خرمشهر؛

شرحی بر خاک و خون

شرحی بر خاک و خون منظومه‌ای است درباره حماسه خرمشهر در متن پیش رو نویسنده این اثر در مورد منظومه‌ای که به رشته تحریر درآورده است توضیح می‌دهد
در یکصد و دومین جلسه شورای گفت‌ و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان مطرح شد:

تقویت بخش خصوصی راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور است

در یکصد و دومین جلسه شورای گفت‌ و‌گوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان که با حضور معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امورخارجه برگزار شد، تقویت بخش خصوصی بعنوان راه حل رفع مشکلات اقتصادی کشور اعلام شد.
یکصد و دومین جلسه شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان اصفهان به ارایه گزارش مدیرکل گمرکات استان از اجرای بسته حمایتی سال گذشته این دستگاه و بسته حمایت از تولید سال جاری و طرح مسائل و مشکلات بخش خصوصی در حوزه بین الملل و تجارت خارجی اختصاص یافت.
سرنوشت نخسین خانه موزه اصفهان در ابهام؛

بهره برداری از بنیاد امیر قلی امینی خلاف نیت واقف

بنیاد امیر قلی امینی یکی از هزاران بنای وقفی در اصفهان است که باگذشت بیش از چندین دهه و پیگیری‌های فراوان بهره برداری از آن همچنان خلاف نظر و نیت واقف است.
عضو مجمع اصولگرایان استان اصفهان مطرح کرد؛

تقویت اعتماد مردم به نظام با شفافیت

عضو مجمع اصولگرایان استان اصفهان گفت: کاندیداهای انتخابات ۱۴۰۰ می‌توانند با عملکرد شفاف خود اعتماد مردم به نظام را مستحکم کنند و تتضمین کننده راه انقلاب باشند.
منصور گلناری، مدیر خانه مطبوعات استان اصفهان در نشست گفت‌وگو و ارائه‌ی گزارش عملکرد صد روزه‌ی خانه مطبوعات استان اصفهان که در مجتمع مطبوعاتی اصفهان برگزار شد، گفت: یکی از مهم‌ترین کارهای ما این است که سطح توقع و انتظارات اعضای خانه مطبوعات را منطقی کنیم.