اصفهان

محققان یک شرکت دانش‌بنیان اصفهانی از موفقیت در طراحی و راه‌اندازی سامانه «شهر هوشمند سلامت» خبر دادند که به کمک آن می‌توان، تخت خالی کرونا، کپسول اکسیژن، مراکز تصویربرداری و آزمایشگاهی کرونا در استان اصفهان را پیدا کرد.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان وزش باد و غبار صبحگاهی را پدیده غالب مناطق شرقی، شمالی و مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان تا پایان هفته جاری دانست
حسن بخشنده همه آرا اعضای ششمین دوره شورای شهر کاشان را به دست آورد و شهردار کاشان شد.
مرکز پیش‌بینی هوای استان اصفهان اعلام کرد به دلیل وزش باد و گرد و خاک کاهش دید و غبارآلودکی را در این شهر شاهد خواهیم بود.
مدیران مسئول روزنامه‌های اصفهان خطاب به نمایندگان خانه ملت اعلام کردند:

حمایت روزنامه‌های استان اصفهان از وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدیران مسئول روزنامه‌های اصفهان در نامه‌ای خطاب به نمایندگان خانه ملت از انتخاب محمدمهدی اسماعیلی وزیر پیشنهادی فرهنگ و ارشاد اسلامی توسط رئیس‌جمهور اعلام حمایت کردند.
تالاب گاوخونی نام باتلاقی است در فلات مرکزی ایران که بخش بزرگی از آن در استان اصفهان و مابقی در استان یزد قرار دارد که زاینده‌ رود به آنجا می‌ریزد.
رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشان با اشاره به نامگذاری اول محرم به عنوان روز ملی ادبیات آیینی و بزرگداشت محتشم کاشانی در تقویم رسمی کشور گفت: خانه این مرثیه‌سرا و شاعر عاشورایی نامدار در کاشان بهترین مکان برای راه‌اندازی دبیرخانه دایمی شعر و ادبیات آیینی کشور است.
مدیرکل اداره غله و خدمات بازرگانی استان اصفهان از اختصاص عنوان پایتخت نان‌های سنتی به اصفهان به دلیل تنوع، کیفیت و شرایط بهداشتی انواع نان در این استان خبر داد.