اصفهان

ثبت نام علاقه مندان چهارمین دوره DBA روابط عمومی و رسانه با هدف توانمند سازی کارشناسان و مسئولان روابط عمومی سازمان ها و شرکت های دولتی و خصوصی و خبرنگاران و روزنامه ‌نگاران و مدیران ارتباطی بر اساس سرفصل های به روز و متفاوت منطبق بر آخرین استانداردهای روز جهانی دانش روابط عمومی ، روزنامه گاری ، بازاریابی و مدیریت آغاز شد.
رییس ستاد پیشگیری و مدیریت بیماری کرونا در شهرستان کاشان گفت: طرح محدودیت هوشمند کرونایی با تاکید ویژه بر ترویج فرهنگ استفاده از ماسک و فاصله گذاری اجتماعی تقویت می‌شود.
کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش‌های رگباری و وزش باد و گرد و خاک نواحی شرق و شمال استان را امروز و فردا در برمی‌گیرد.
استاد فیزیولوژی ورزش دانشکده علوم ورزشی دانشگاه اصفهان گفت: ۵۳ تا ۵۹ درصد از مردم این استان دچار کم تحرکی هستند که بزرگترین تبعات حاصل این کم تحرکی افزایش بیماری‌های مختلف از جمله قلبی عروقی، دیابت، امراض ریوی و سکته است.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شده که درگیری چند دختر با همدیگر و قداره به دست گرفتن یکی از آنان را نشان می دهد
نخستین کنگره "استان اصفهان و توسعه ملی، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو" روز سه شنبه در دانشگاه صنعتی اصفهان آغاز به کار کرد و در ۲ قالب حضوری و مجازی برگزار می‌شود.
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از شیوع ویروس کرونا اهالی فرهنگ و هنر بیشترین آسیب را از محدودیت‌ها و معلق شدن فعالیت‌های خود دیدند که وزیر ارشاد باید حل این مشکلات را در اولویت کاری خود قرار دهد.
معاون پیشگیری بهزیستی استان اصفهان با توجه به اینکه ۱۰ درصد معتادان استان اصفهان متجاهر هستند،گفت: ظرفیت پذیرش معتادان متجاهر با تائید علوم پزشکی و حکم قضایی افزایش پیدا کرده است.
همزمان با برگزاری ویژه برنامه مجازی سراسری «از تبار قلم»؛

تجلیل از خدمات ارزنده فرهنگی استاد اصغر طاهرزاده در اصفهان

در آیین تجلیل از نویسندگان بومی و معرفی آثار آنها در قالب ویژه‌برنامه «از تبار قلم» به ابتکار نهاد کتابخانه های عمومی کشور، به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان از خدمات ارزنده فرهنگی اصغر طاهرزاده تجلیل می شود.
رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سمیرم خبر داد؛

کشف کوزه سفالی هنگام حفر چاه فاضلاب

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان سمیرم از کشف یک کوزه سفالین در روستای حاجی‌آباد بخش وردشت این شهرستان خبر داد.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر در گفت‌وگو با پرسون:

قرعه ما گروه مرگ است/ به جز« ساکت» هیچ مدیری سراغی از ما نگرفت!

کایپتان تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان اعتقاد دارد که در صورت فراهم شدن امکانات، تیم ملی کشورمان می تواند روی سکوی مسابقات پارالمپیک قرار بگیرد.

سرپرست معاونت حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با اشاره به اینکه از نخستین ساعت بامداد امروز سد نکوآباد برای تحویل حقابه کشاورزان شرق اصفهان باز شد، گفت: جریان زاینده رود از زمان بازگشایی سد نکوآباد به مدت ۱۰ روز برای کشاورزان شرق است و احتمال دارد حدود هشت روز آب در اصفهان جاری باشد.