اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان از حدود یکهزار و ۱۵۰ تقاطع در سطح کلانشهر اصفهان خبر داد و گفت: قطعی برق به ایجاد مشکل در حدود یکصد تقاطع مهم و حساس منجر می‌شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان اعلام کرد: اتاق فکر ویژه اصحاب رسانه استان در آینده‌ای نزدیک با محوریت این نهاد و به منظور تبادل نظر بر روی موضوعات تولیدی خبرنگاران تشکیل خواهد شد.
فرماندار آران و بیدگل با اشاره به افزایش مراجعان کرونایی به مراکز درمانی وضعبت شهرش را بحرانی خواند.
من فاطمه طایی خبرنگاری که از مشکلات جسمی متعددی رنج میبرم میخواهم به نمایندگی معلولین شهر و کشورم امکانات شهروندی خود و دیگر معلولان را به رشته تحریر در آورم. تصمیم گرفتم در لابه لای نوشته هایم مشکلات معلولین را بیشتر رصد کنم و اجازه ندهم معلولین فقط در یک روز زینت‌بخش کارنامه بعضی از مدیران در رزومه فعالیت هایشان باشند
کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان از احتمال بارش‌های پراکنده در مناطق غربی و شرقی این استان تا پایان هفته جاری خبر داد.
رییس مرکز اورژانس کاشان از ۲۴ مصدوم در نتیجه تصادف اتوبوس تهران-اصفهان با تریلی در در کیلومتر هفت آزادراه کاشان - قم، ورودی راوند و بعد از مجتمع بین‌راهی روناک خبر داد.
در شرکت فولاد مبارکه اصفهان؛

رکورد بارگیری و حمل ریلی تختال صادراتی ثبت شد

رئیس راه‌آهن فولاد مبارکه گفت: در تیرماه "سال تولید، پشتیبانی و مانع‌زدایی‌ها" و با همت و تلاش کارکنان فولاد مبارکه رکورد بارگیری و حمل ریلی تختال صادراتی به میزان 67940 تن به ثبت رسید.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی اصفهان از تولید 9 تن زعفران در این استان خبر داد و گفت تولید زعفران در اصفهان 12 درصد افزایش نسبت به سال 98 را تجربه کرده است.
رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات استان اصفهان خبر داد:

برگزاری دوره مهارتی آموزش روابط عمومی برای نخستین بار

رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات استان اصفهان گفت: دوره مهارتی آموزش روابط عمومی به مدت ۹ ماه تا یکسال برای نخستین بار برای علاقه مندان در اصفهان برگزار می شود.
دادستان اصفهان از انجام مصاحبه روانشناختی با دختران نوجوان حاضر در کلیپ قدرت نمایی با سلاح سرد خبر داد و افزود: آن‌ها با اخذ تعهدات لازم به طی دوره‌های آموزشی و تربیتی هدایت شدند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا اصفهان:

پیشنهاد تعطیلی اصفهان امروز بررسی می‌شود

حجت الله غلامی سخنگوی ستاد مقابله با کرونای استان اصفهان گفت: پیشنهاد تعطیلی اصفهان به دلیل تشدید شیوع بیماری کرونا امروز در ستاد استانی مقابله با این بیماری بررسی خواهد شد.
هادی زمانی رئیس دپارتمان ارتباطات و اطلاعات اصفهان گفت: برای تربیت مدیران ارتباطی و کارشناسان روابط عمومی ناب چهارمین دوره DBA,Public Relation (دوره جامع DBA روابط عمومی و رسانه) با برخورداری از سرفصل های آموزشی متفاوت و به روز مبتنی بر آخرین استانداردهای جهانی روابط عمومی و رسانه و مدیریت همزمان با سمینار روابط عمومی تجاری آغاز به کار کرد.