یزد

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد؛

آموزش کمکهای اولیه به یزدی ها از طریق فضای مجازی

معاون آموزش و پژوهش جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: با توجه به وضعیت کشور و عدم امکان آموزشهای حضوری کمکهای اولیه و آمادگی در برابر مخاطرات، سعی شده که از ظرفیت آموزش آنلاین برای این آموزشها در استان یزد استفاده کنیم.
سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

وضعیت کرونا ضرورت توجه به معیشت کارگران را بیش از پیش کرده است

سرپرست تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: وضعیت کرونا ضرورت توجه به اقشار جامعه و معیشت کارگران را بیش از پیش مهم کرده است و مقام عالی وزارت تاکید ویژه ای بر معیشت کارگران در این دوران داشته و دارند
رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد عنوان کرد:

یزد، قلک مدیران بانک های خصوصی پایتخت

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه استان یزد قلک مدیران بانکهای خصوصی پایتخت شده است، اظهار داشت: بانک های خصوصی حاضر در شش ماهه اول سال جاری کمتر از ده درصد، از سرمایه های جذب شده را به عنوان تسهیلات به یزدی ها پرداخت کردند.
رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد:

بزودی ساخت پروژه مسکونی 837 واحدی شهرداری یزد کلید می خورد

رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری یزد از اجرای پروژه مسکونی 837 واحدی با مشارکت شرکت سرمایه گذاری مسکن تهران به ارزش هزار و 300 میلیارد تومان خبر داد.
نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با پرسون:

دولت دوازدهم به پیشنهادات مجلس برای رسیدگی به اقشار مردم، برچسب سیاسی می زند

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت دوازدهم به پیشنهادات بهارستان نشینان برای رسیدگی به اقشار مردم، برچسب سیاسی می زند و به جای همکاری و تعامل بیش از پیش با نمایندگان مردم در مجلس، از عناوینی همچون اعانه و... استفاده می کند.
مدیر کارآفرینی و اشتغال تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد:

شرایط استفاده کارفرمایان از معافیت‌های بیمه‌ای اعلام شد

مدیر کارآفرینی و اشتغال تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: کارفرمایانی که فارغ التحصیل دانشگاهی را به کارگیری کنند، جمعا حق ۲۳ درصدی بیمه‌ای به حساب شان واریز می‌شود.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری دومین دوره‌ی جشنواره مجازی «خش دلانه» خبر داد و گفت: با توجه به تجربه موفق جشنواره‌ی اول و کشف استعدادهایی در زمینه استندآپ کمدی و نمایش طنز تصمیم گرفتیم تا دومین دوره این جشنواره را نیز در یزد برگزار کنیم.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد؛

نجات 2 فرد گمشده درمناطق کوهستانی شیرکوه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از نجات 2 فرد گمشده در منطقه کوهستانی شیرکوه توسط تیم های کوهستان هلال احمر تفت و واکنش سریع استان خبر داد.
بر اساس مصوبه ستاد کرونای استان یزد؛

محدودیت؛ جایگزین تعطیلی کامل اصناف یزد شد

جانشین ستاد استانی کرونای یزد گفت: اصناف غیر ضرور مجاز طبق لیست اعلامی اتاق اصناف مرکز استان فقط تا ساعت ۱۴:۳۰ فعالیت نموده و بعد از آن تعطیل می‌باشند.
استاندار یزد در مراسم روز کتاب و کتابدار گفت: اگرچه امروز کرونا جامعه را دچار مشکلاتی کرده است اما باید از این تهدید به عنوان فرصت استفاده کرده و ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی را دنبال کنیم.