یزد

مسئول واحد سازندگان ذیصلاح نظام مهندسی ساختمان یزد:

ساختمان سازی در یزد را به مجریان ذیصلاح بسپارید

مسئول واحد سازندگان ذیصلاح سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: طبق مقررات ملی ساختمان، تمامی عملیات اجرایی ساختمان می بایست منحصرا توسط اشخاص حقوقی یا حقیقی که دارای مجوز یا پروانه اشتغال در زمینه اجرا از وزارت راه و شهر سازی هستند، انجام شود.
رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافربری شهرداری یزد خبر داد:

تمدید تعطیلی ناوگان حمل و نقل شهری یزد

رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافربری شهرداری یزد از تمدید تعطیلی تمام خطوط اتوبوسرانی بین شهری و داخل شهر یزد خبر داد.
جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد

۱۵۰ بسیجی محلات یزد؛ مددکار کادر درمان

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: تا کنون ۱۵۰ نفر جهت کمک به کادر درمان در مقابله با ویروس کرونا توسط ستاد مردمی امدادگران و حافظان سلامت بسیج و مساجد (محله محور) سازماندهی شده اند.
یادداشت/ طرح امید که در امتداد مصوبه دولت مبنی بر محاسبه رایگان برق برای مشترکان کم مصرف در حال اجرائی شدن است می کوشد تا با اقدامی فرهتگی روش های غلط و پرهزینه دیروزی را کنار گذاشته و با اتخاذ یک روش فرهنگی و بکارگیری سیاست تشویقی زمینه و انگیزه لازم برای صرفه جوئی این منبع با ارزش انرژی از سوی شهروندان را مهیا سازد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد گفت: رابطه مستقیمی بین استفاده از ماسک با ابتلای به کرونا وجود دارد بیشترین میزان استفاده  از ماسک در شهرستان یزد با 76 درصد و کمترین در اشکذر با 46 درصد است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد:

«سامانه سینا» نقش مهمی در تکریم ارباب رجوع ایفا خواهد کرد

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد گفت: سامانه سینا نقش مهمی در تکریم ارباب رجوع ایفا خواهد کرد و باعث خواهد شد تا مهندسین با صرف زمان کمتری خدمات مورد نظر خود را از سازمان دریافت کنند.
یک کارشناس اقتصادی گفت: در محاسباتی که در کشور و تا اواخر سال 98 صورت گرفته بود و با توجه مجموعه تغییراتی که بر روی متغیرهایی که در محیط کلان اثرگذار است، قیمت اصلی دلار حدود 10 الی 12 هزار تومان بیشتر نیست و نهایتاً بین 13 تا 14 هزار تومان اعلام کرد.