به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، در دومین جشنواره ارزیابی روابط عمومیهای صنعت آب و برق کشور، آثار ۱۳۲ شرکت از صنعت آب و برق در ۱۴ محور مورد داوری قرار گرفت.
بر اساس این گزارش، ارزیابی این جشنواره در ۱۴ محور شامل انتشارات و مستندسازی، ارتباط درون سازمانی، حضور در فضای مجازی، ارتباط با پایگاه خبری وزارت نیرو (پاون)، ارتباط با رادیو تلویزیون اینترنتی، فرهنگسازی و آموزش همگانی، تبلیغات محیطی و رسانهای، ارتباط با رسانهها (دیداری، شنیداری، مکتوب و مجازی)، جشنواره و نمایشگاه، آموزش همکاران روابط عمومی و اصحاب رسانه، مدیریت و برنامهریزی، پژوهش و افکارسنجی، نوآوری و خلاقیت و پویش #هرهفته_الف_ب_ایران صورت گرفته است.
انتهای پیام/