مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد:

٨٥٤ پرونده تخلف برای اصناف یزدی تشکیل شده است

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد گفت: تعداد٨٥٤ پرونده تخلفات با عناوین مختلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، تقلب، عدم صدور صورتحساب، احتکار و ... در سطح استان یزد تشکیل و پس از طی مراحل اداری جهت رسیدگی و صدور حکم، به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شده است.

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حسین شریعتمداری در گفتگو با خبرنگار پرسون، با بیان اینکه در سه ماهه سوم سال جاری بیش از 22500 مورد بازرسی از واحدهای صنفی صورت گرفته گفت: از این تعداد ٢هزار و ٤٣٤ اخطار ١٥ روزه برای واحدهای فاقد پروانه کسب در سطح استان یزد صادر شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف یزد افزود: در بازرسی های انجام شده انواع کالاهای اساسی و مایحتاج مردم از قبیل گوشت قرمز، مرغ، تخم مرغ، محصولات لبنی، میوه و تره بار، نان، برنج و حبوبات، انواع روغن خوراکی، انواع ماسک، محلول و ژل ضدعفونی کننده، تلفن همراه، لاستیک خودرو، لوازم یدکی، روغن موتور و خدمات تعمیر اتومبیل، لوازم خانگی، خدمات مشاورین املاک، آهن آلات، سیمان و ... مد نظر بوده است.

وی تصریح کرد: تعداد ١هزار و ٣٦٣ مورد شکایت مردمی به صورت حضوری و تلفنی نیز توسط بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان دریافت شده که تعداد٨٥٤ پرونده تخلفات با عناوین مختلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، تقلب، عدم صدور صورتحساب، احتکار و ... در سطح استان یزد تشکیل و پس از طی مراحل اداری جهت رسیدگی و صدور حکم، به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شده است.


بیشتر بخوانید؛

همراهی اصناف استان یزد با مدافعان سلامت


شریعتمداری تاکید کرد: تعداد ٢١٢ گشت مشترک با سایر ارگان ها از قبیل اداره تعزیرات حکومتی استان، فرمانداری، اداره نظارت بر اماکن عمومی، سازمان صنعت، معدن و تجارت، کمیسیون بازرسی اتحادیه های صنفی، بسیج اصناف، مرکز بهداشت، اداره استاندارد، معاونت غذا و دارو و غیره انجام گردیده و با توجه به موج سوم شیوع ویروس کرونا تذکرات لازم توسط بازرسان اتاق اصناف استان به واحدهای صنفی در خصوص اجرای دستورالعمل های بهداشتی صادر و گشتهای مشترک با ارگانهای ذیربط صورت گرفته تا اقدامات بازدارنده جهت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و تعطیلی واحدهای صنفی توسط متصدیان واحدهای صنفی انجام شده است.

انتهای پیام/

حیران_ استان یزد

227853