مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد:

همرنگ شدن با خدا و اخلاص از رموز ماندگاری شهدا

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد دریادواره شهداوسالگرد شهادت سردارقاسم سلیمانی بااشاره به اینکه همرنگ شدن با خدا و اخلاص همراه با توکل یکی از رموز ماندگاری شهدادرطول تاریخ بوده است اظهارداشت : حفظ حجاب، رعایت پوشش اسلامی مناسب ، حضوردرمجالس شهدا و ائمه معصومین (ع) حرکت هائی است که شعائر دینی را زنده نگه میدارد ..

به گزارش سایت خبری پرسون از یزد، حجت الاسلام علیرضا نجیمی چهارشنبه شب دریادواره 156 شهید شهرستان بهاباد و سالگرد سردارسلیمانی و دانشجوی شهید امیرحسین قربانی با بیان اینکه شهدای ما کسانی بودند که مظلومانه آبرویشان را برای یاری خدا دادند وخداوند با آنان معامله خوبی کرد خاطرنشان کرد : شهدا با ایمان به خداوند و پیروی از ولایت فقیه در راه پاسداری از مبانی اسلام و انقلاب جان خود را فدا کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گرامی داشت یاد و خاطره سرداردلها شهید حاج قاسم سلیماانی افزود : نام سردار سلیمانی بر دل دشمنان بویژه آمریکا و اسرائیل لرزه می انداخت و آنها همواره از هوش، ایمان، جان فشانی و تلاش او برای جبهه مقاومت بیمناک بودند.

وی از برگزاری کنگره 4 هزار شهید استان نیز خبرداد و گفت : برکات برگزاری این کنگره 4 هزار مجلس توسط طلاب و علمای حوزه های علمیه استان 4 هزار ختم قرآن برای شهدا تهیه جهیزیه و کمک های مومنانه همه برکات اجتماعی کنگره سرداران و 4 هزار شهید استان یزد است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین یادو خاطره دانشجوی نخبه شهید استان وبهاباد را گرامی داشت و بابیان اینکه شهدا با جان، مال و آبرویشان اسلام را زنده نگه داشتند گفت: اگر ما نیز بخواهیم شهادت نصیبمان شود باید هم رنگ شهدا شویم.

وی تصریح کرد :شهدا امروز در بین ما نیستند اما به شیوه عملی آنها نظاره گر اعمال ما هستند بنابراین شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی یکی از مهمترین ارزش‌های ما هستند چراکه هزینه زیادی برای حفظ انقلاب کردند.

حجت الاسلام نجیمی با بیان اینکه همه ما مدیون خون پاک شهدا و صبر و ایستادگی خانواده‌های معظم شهدا هستیم و هرآنچه که امروز داریم از برکت خون شهدای انقلاب اسلامی است افزود : امینتی که با مقاومت شهدا بدست آمده همچنان پایدار می‌ماند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی یزد با تاکید براینکه شهدا باعلم و آگاهی و با ایثار جان خود کشور را بیمه کردند ووالدین با اشک شوق فرزندان، برادران و همسران خود را راهی جبهه می کردند و آنها بیشترین نقش را در تربیت شهیدان داشتند افزود : برای تداوم راه شهیدان راهی جز تبعیت آگاهانه از ولی فقیه نداریم چرا که سکان دار کشتی انقلاب اسلامی رهبر فرزانه انقلاب ، نظیر ندارد.


بیشتر بخوانید؛

برگزاری راهپیمایی خودرویی و رژه موتوری به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی


یادواره 156 شهید شهرستان بهاباد و نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و دانشجوی شهید امیرحسین قربانی با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان های تقت ، با فق و بهاباد ، خانواده معظم شهدا بسیجیان و اقشارمختلف مردم بهاباد با رعایت پروتکل های بهداشتی درمسجد جامع این شهربرگزارشد .

یادواره 156 شهید شهرستان بهاباد و نخستین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی ودانشجوی شهید امیرحسین قربانی با حضور فرمانده سپاه الغدیر استان ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان های تقت ، با فق و بهاباد ، خانواده معظم شهدا ، بسیجیان ، معاون فرماندار، امام جمعه ، و اقشارمختلف مردم بهاباد با رعایت پروتکل های بهداشتی درمسجد جامع این شهربرگزارشد .

شهرستان بهاباد دردوران دفاع مقدس 156 شهید تقدیم انقلاب اسلامی نموده است .

مداحی توسط مداح اهل بیت مجتبی رمضانی ازمداحان کشور و اجرای سرود ازدیگر برنامه های این مراسم بود .

انتهای پیام

227692

مطالب مرتبط