یزد

با حضورمدیرکل کمیته امداد استان یزد صورت گرفت؛

افتتاح مرکزنیکوکاری امام حسن عسکری (ع) بهاباد

با حضور مدیرکل کمیته امداد یزد، امام جمعه موقت، فرماندار، و جمعی از مسئولان مرکز نیکوکاری امام حسن عسکری (ع) بهاباد افتتاح شد.
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس:

بی آبی روستاهای بخش خضرآباد به زودی به پایان می رسد

نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته در زمینه تامین آب روستاهای بخش خضرآباد یزد گفت: طرح انتقال آب به روستاهای یزد در مرحله نهایی است و سال آینده انتقال آب انجام می‌شود.
رئیس کمیته دانشگاهیان، اساتید و علمی و پژوهشی کنگره ملی شهدای یزد:

داستان انقلاب اسلامی به زبان های مختلف ترجمه می شود

رئیس کمیته دانشگاهیان، اساتید و علمی و پژوهشی کنگره ملی شهدای یزد گفت: به منظور آشنایی فرهنگ های دیگر با انقلاب اسلامی باید داستان آن به زبان های مختلف ترجمه و به دنیا عرضه شود.

با امضای تفاهم نامه بین رسانه ملی و استانداری یزد اتفاق می افتد؛

روایت زندگی تاثیرگذارترین شخصیت تاریخ انقلاب یزد از قاب رسانه ملی

تفاهمنامه ای بین رسانه ملی و استانداری یزد برای ساخت سریالی پیرامون تاریخ انقلاب مردم یزد و شهدای شاخص و قهرمانان انقلابی این دیار امضا شد.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد خبر داد:

تشیعع پیکر شهدای گمنام بدون حضورعموم مردم در یزد +جزئیات برنامه ها

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: از آنجا که سلامت مردم فوق العاده مهم است تشییع شهدای گمنام بدون حضور عموم و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و با هماهنگی کامل با ستاد استانی و کشوری کرونا انجام می شود
جانشین رئیس کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دومین کنگره شهدای استان یزد گفت: برگزاری اولین جشنواره هنر قرآنی دانش به یاد سردار حاج قاسم سلیمانی و شهید حاج حسن دانش یک حرکت بدیع در آموزش و پرورش استان به شمار می رود
در نشست خبری کمیته فرهنگیان و دانش آموزی کنگره شهدای استان مطرح شد؛

وجود هزار و یک شهید دانش آموز در یزد / توزیع۴۰۰۰ بسته آموزشی و لوازم التحریر بین دانش آموزان

رئیس کمیته فرهنگیان و دانش آموزی دومین کنگره ملی ۴۰۰۰ شهید استان یزد از وجود هزار و یک شهید  دانش آموز در استان یزد خبر داد.
با هدف کاهش آلام محدودیت های کرونایی؛

40 نوروزگاه در سطح شهر یزد ایجاد می شود

سرپرست معاونت خدمات شهری و جانشین ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری یزد از ایجاد 40 نوروزگاه با اجرای برنامه های ویژه در ایام نوروز در شهر یزد خبر داد.
مدیرکل بیمه سلامت استان یزد با بیان اینکه در استان یزد هیچ فردی نیست که در بیمارستان بستری شود و به خاطر عدم برخورداری از بیمه درمانی مجبور به پرداخت هزینه های درمانی باشد گفت: ظرفیت پذیرش ما به اندازه ای است که عمده بیماران در بخش دولتی دانشگاهی بستری شدند و این موضوع از اقدامات خوب دولتمردان برای جمایت از مردم به شمار میرود.
مدیر بیمارستان مهریز در گفتگو با پرسون؛

تامین دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان مهریز با همراهی مردم

مدیر بیمارستان مهریز با بیان اینکه دومین محموله تامین شده از پویش مردمی در بیمارستان مهریز تخلیه شد گفت: دستگاه اکسیژن ساز بیمارستان مهریز هم  که  با همت مردم در پویش مردمی تامین شده بود در این بیمارستان تخلیه و آماده نصب و راه اندازی شد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد خبر داد؛

ثبات بستری های مشکوک به کرونا در یزد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی یزد از بستری ۲۶ بیمار مشکوک به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان در شبانه روز گذشته و رسیدن به وضعیت ثبات در آمار بستری ها خبر داد.
در راستای رسیدگی به مشکلات شهروندان و با توجه به شیوع بیماری کرونا، روز دوشنبه 22 دی ماه سال جاری جلسه ارتباط مستقیم تلفنی مردم با سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد از ساعت 0900 در دفتر نظارت همگانی 197 برگزار خواهد شد.
مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد:

٨٥٤ پرونده تخلف برای اصناف یزدی تشکیل شده است

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف استان یزد گفت: تعداد٨٥٤ پرونده تخلفات با عناوین مختلف از قبیل گرانفروشی، کم فروشی، عدم درج قیمت، تقلب، عدم صدور صورتحساب، احتکار و ... در سطح استان یزد تشکیل و پس از طی مراحل اداری جهت رسیدگی و صدور حکم، به شعب تعزیرات حکومتی استان ارجاع داده شده است.
معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد خبر داد:

افراد بدون سرپناه در یزد دارای سرپناه می شوند

معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از راه اندازی گرمخانه، ویژه افراد بدون سرپناه شهر یزد خبر داد.